Wtorek, 25 września 2018
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kolejny projekt, który ma na celu promowanie czytelnictwa. W dniach 14-15 września w 48 sklepach sieci w 14 miastach Polski zagościł „Ostry Dyżur Literacki”. Akcja – skierowana do dzieci i ich rodziców – organizowana jest we współpracy z Fundacją „Czas Dzieci”. W ramach akcji w 48 sklepach Biedronka zostały zaaranżowane gabinety lekarskie, a ubrani w kitle lekarskie eksperci w dziedzinie literatury dla dzieci związani z Fundacją „Czas Dzieci” przeprowadzali wywiad z dzieckiem i jego rodzicem, a następnie rekomendowali im wartościowe książki indywidualnie dobrane do wieku i preferencji. „Promowanie czytelnictwa jest jednym z naszych głównych celów, które konsekwentnie …
Wyświetlono 25% materiału - 85 słów. Całość materiału zawiera 341 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki