Wtorek, 25 września 2018
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kolejny projekt, który ma na celu promowanie czytelnictwa. W dniach 14-15 września w 48 sklepach sieci w 14 miastach Polski zagościł „Ostry Dyżur Literacki”. Akcja – skierowana do dzieci i ich rodziców – organizowana jest we współpracy z Fundacją „Czas Dzieci”. W ramach akcji w 48 sklepach Biedronka zostały zaaranżowane gabinety lekarskie, a ubrani w kitle lekarskie eksperci w dziedzinie literatury dla dzieci związani z Fundacją „Czas Dzieci” przeprowadzali wywiad z dzieckiem i jego rodzicem, a następnie rekomendowali im wartościowe książki indywidualnie dobrane do wieku i preferencji. „Promowanie czytelnictwa jest jednym z naszych głównych celów, które konsekwentnie …
Wyświetlono 25% materiału - 85 słów. Całość materiału zawiera 341 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?