Wtorek, 25 listopada 2014
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru394
„Na reformie rządu najwięcej tracą jednak wydawnictwa. Najwięcej zarabiają na podręcznikach dla klas 1-3. To około 30 proc. wartego 900 mln zł rynku podręczników w Polsce. Do tego rynek wtórny wśród najmłodszych uczniów stanowi zaledwie około 10 proc. podręczników. W klasach 4-6 to już ponad 30 proc., a w gimnazjum i liceum – nawet 70 proc. To pokazuje, jak istotnym źródłem zarobku dla branży są podręczniki do nauczania początkowego” – pisze w tekście „Darmowy podręcznik straszy” Martin Stysiak („Gazeta Wyborcza” z 6 października). Autor przypomina także pojawiające się już wcześniej wyliczenia branży wydawniczej, według których wprowadzenie podręcznika do 1. klasy szkoły podstawowej zmniejszyło wartość rynku …
Wyświetlono 25% materiału - 105 słów. Całość materiału zawiera 420 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się