Poniedziałek, 19 października 2009
Targi Książki Akademickiej i Naukowej Academia 2009
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru258
Do powrotu imprezy do Auli Politechniki Warszawskiej doszło po dwuletniej przerwie. Tyle właśnie minęło od ostatniej edycji targów Atena, poprzedniczki Academii. Na decyzję o zmianie lokalizacji, po nieudanym dla nich eksperymencie w gmachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, nalegali sami wystawcy. Okazało się, że wielu uczestników i komentatorów imprezy właśnie w lokalizacji upatruje przyczyny jej nienajlepszych ocen. W stosunku do 2008 roku zmieniły się także „proporcje” wśród organizatorów. Główną rolę odgrywała tym razem firma Murator Expo, wcześniej „jedynie” organizator wykonawczy. I choć w materiałach informacyjnych poświęconych targom widnieją także Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, pełniły one w tym roku rolę raczej honorową. 50 wystawców – źle czy dobrze? Właśnie tylu zaprezentowało w tym roku swoją ofertę. Obok uczelnianych pojawiły się oficyny znane na szerszym rynku jak – tradycyjnie – Arkady, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Państwowy Instytut Wydawniczy, W.A.B. czy Wydawnictwo Sejmowe. – Według raportu przygotowanego w tym roku przez Stowarzyszenie Wydawców Szkół Wyższych grupa aktywnych podmiotów, które można określić mianem oficyn akademickich i naukowych, oscyluje między 60 a 70 – mówił podczas jednej z targowych debat Piotr Dobrołęcki, wiceprezes Polskiej Izby Książki i członek komitetu organizacyjnego Academii. Nagrody i debaty Zaczęło się obiecująco – uroczystość otwarcia targów zgromadziła kilkadziesiąt osób. W jej trakcie wręczono nagrodę główną oraz ogłoszono laureatów wyróżnień w …
Wyświetlono 25% materiału - 207 słów. Całość materiału zawiera 829 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się