Poniedziałek, 23 marca 2009
Kieleckie targi zakończone
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru243
W tym roku po raz pierwszy nie odbyły się (i nie odbędą) w Warszawie targi edukacyjne. Po ponad piętnastu latach i 23 edycjach (w niektórych latach odbywały się wiosenna oraz jesienna) Ars Polona zawiesiła zasłużoną dla polskiej książki imprezę. Pracę w tej firmie zakończył także Andrzej Pieniak, który wszystkie wspomniane edycje organizował i za co został właśnie w Kielcach uhonorowany nagrodą Kallimacha (patrz ramka na następnej stronie). W tej sytuacji najważniejszym miejscem prezentacji oferty wydawców edukacyjnych stały się Targi Edukacyjne „Edukacja” w Kielcach, które w ubiegłym tygodniu zorganizowano po raz czternasty. Regionalna przez lata impreza stała się zdarzeniem na skalę ogólnopolską. Reprezentacja wydawnicza była interesująca, bo pojawiła się pierwsza liga edukacyjna, jak również oficyny mniejsze (i nie zawsze podręcznikowe). Wymieńmy je w porządku alfabetycznym: Book House, Didasko, Edukacja Polska, Jedność, Juka, Literatura, MAC Edukacja, Media Rodzina, MT Biznes, Nowa Era, Poltext, Res Polona, Wolters Kluwer Polska, WAiP, WSiP, Wydawnictwo Szkolne PWN i Zielona Sowa, a także Vulcan oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno- Przyrodniczego w Kielcach, poza tym redakcje miesięczników „Charaktery” i „Perspektywy”, jak też należąca do WSiP spółka Alfa Logis. Na targi przyjechało też wielu edytorów, którzy nie mieli swoich stoisk, ale brali udział w programie towarzyszącym. – W tym roku powierzchnia to 1700 mkw. i jest o 16 proc. większa niż rok temu – powiedziała Bożena Staniak, wiceprezes organizującej je spółki Targi Kielce. Ogółem wzięło udział 160 wystawców: wyższych uczelni z całego kraju, wydawnictw, producentów pomocy dydaktycznych i mebli szkolnych oraz wyposażenia szkół i przedszkoli. – Jest więcej wystawców, którzy wynajęli również większą powierzchnię. Jest też więcej zwiedzających niż w ubiegłym roku, kiedy mieliśmy ich 10 tys. Najwięcej oczywiście uczniów, …
Wyświetlono 25% materiału - 270 słów. Całość materiału zawiera 1080 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się