Poniedziałek, 20 listopada 2006
Polemika
A ja mam mieszane uczucia – z jednej strony uważam, że trzeba zrobić wszystko, aby książka zaistniała w telewizji (w innych mediach również – gdzie się da!). Bo taka jest nasza rola – całego środowiska. A więc jeżeli Kuba namówi swoich „krewnych i znajomych królika” w telewizji – czy to publicznej czy jednej z komercyjnych – do zrobienia nowego programu o książkach, chwała mu za to. Z drugiej zaś – czy rzeczywiście musimy przy tym posuwać się do drastycznych chwytów w rodzaju użycia niszczarki? Pomysł jest niewątpliwie widowiskowy, ale właśnie o …
Wyświetlono 25% materiału - 91 słów. Całość materiału zawiera 364 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki