Poniedziałek, 24 czerwca 2013
Nowe warunki handlowe
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru357
„Virtualo, jako najsilniejszy gracz polskiego rynku treści cyfrowych, proponuje nowe zasady współpracy z wydawnictwami. Spółka osiągnęła próg rentowności umożliwiający jej nie tylko przejście do ofensywy i aktywnego kształtowania relacji na rynku e-booków, ale również do realizacji kolejnych inwestycji sprzyjających dalszemu, aktywnemu rozwojowi branży”. Zdaniem Roberta Rybskiego, prezesa Virtualo polski rynek e-książki zbliżył się do kluczowego momentu, w którym „stoimy w przededniu jego bardzo dynamicznego wzrostu i czas zmienić zasady gry tak, aby w sposób możliwie najbardziej aktywny zaangażować w ten proces wydawnictwa”. Jak się dowiadujemy, Virtualo stawia na obniżenie własnej marży, pobieranej od sprzedaży treści cyfrowych. „Zależy nam na trzycyfrowych wzrostach sprzedaży, które zmotywują naszych partnerów do aktywnej współpracy, budowania mocnego rynku i wspólnego realizowania ambitnych celów sprzedażowych. Druga połowa tego roku będzie okresem dynamicznej zmiany. Chcemy, aby wydawnictwa odczuły tę zmianę w wymiarze finansowym i miały dodatkowe środki na rozwijanie back-katalogu. Pobierana przez Virtualo opłata licencyjna przy dużej skali, którą kalkulujemy, będzie wystarczająca, aby osiągnąć doskonałe wyniki biznesowe” – deklaruje szef Virtualo w oficjalnym komunikacie. Decyzja o zmianie proponowanych warunków handlowych wynika z kilku czynników. W cytowanym już komunikacie, spółka z Grupy Empik chwali się wynikami finansowymi, które pozwalają jej na „inwestycję” w rozwój rynku e-książek. Ocena tych deklarowanych wyników będzie możliwa jednak dopiero po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego firmy za 2012 rok. W takim razie, jaki poziom marży zaproponuje Virtualo wydawcom? Czy będzie on równy dla wszystkich partnerów, czy może uzależniony np. od obrotu realizowanego z wydawcą lub spersonalizowany w stosunku do oferty? Virtualo stawia na spersonalizowane podejście. – Obowiązuje nas klauzula o zachowaniu poufności wynikająca z zawartych umów handlowych, więc nie możemy podać szczegółów. Każdemu wydawcy …
Wyświetlono 25% materiału - 268 słów. Całość materiału zawiera 1073 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się