Wtorek, 7 października 2008
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru230
Postaramy się, aby odpowiedź przyniósł następny numer Biblioteki Analiz. Teraz jedynie anonsujemy temat, który wydaje się ważny, ponieważ dotyczy jednego z czołowych odbiorców detalicznych. W 2007 roku przychody warszawskiego Domu Książki wyniosły 29,6 mln zł (wzrost o 1 proc.). Firma, co prawda, ponownie zanotowała stratę, w wysokości 2 mln zł (zyskowny 2006 rok był wyjątkiem, wynikało to bowiem ze sprzedaży kamienicy przy ul. Jasnej 26 za 15,2 mln zł), z drugiej jednak strony widoczna jest redukcja kosztów sprzedaży. Kapitały własne na koniec roku wyniosły 6,7 mln zł. W ofercie handlowej sieci było na koniec 2007 roku ok. 45 tys. tytułów. Do głównych dostawców należeli: Azymut, WSiP, Wikr, …
Wyświetlono 25% materiału - 107 słów. Całość materiału zawiera 430 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się