Wtorek, 11 sierpnia 2009
Pierwsze półrocze w Niemczech
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru253
W opracowaniu z 15 lipca „Branchen- Monitor BUCH” na podstawie danych gromadzonych i opracowywanych przez firmę media control GfK International znajdują się stałe informacje o sprzedaży książek w Niemczech, a także dane porównawcze pochodzące z terenu trzech krajów niemieckojęzycznych – Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Wyniki monitoringu publikowane są na stronach Związku Księgarstwa Niemieckiego (Börsenverein des Deutschen Buchhandels – Borsenverein.de). Okazało się, że ogólna sprzedaż książek w Niemczech była w czerwcu 2009 roku wyższa o prawie 7 proc. w porównaniu z czerwcem 2008. Brano przy tym pod uwagę wyniki we wszystkich głównych kanałach, tj. w księgarniach, hipermarketach i sprzedaż internetową. W porównywanych miesiącach szczególny wzrost był udziałem książek dla dzieci i młodzieży. Sprzedaż tego segmentu była w czerwcu tego roku o prawie 22 proc. wyższa. Imponująca okazała się także sprzedaż audiobooków – o prawie 18 proc. Pozostałe grupy tematyczne i rodzajowe w czerwcu były odpowiednio wyższe od czerwca 2008 – beletrystyka o 6 proc., literatura faktu o 7 proc. i turystyka o 5 proc. W odniesieniu do pierwszego półrocza stabilnie przedstawiała się w Niemczech sprzedaż literatury pięknej: w porównaniu do pierwszego półrocza 2008 wzrost sprzedaży wyniósł tu 2,3 proc. Udział beletrystyki w …
Wyświetlono 25% materiału - 191 słów. Całość materiału zawiera 767 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się