Poniedziałek, 22 lutego 2010
Promocyjny pomysł miesiąca
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru268
„W nocy z 29 na 30 grudnia 2009 roku okrutnie zamordowano Olivię Jane Lansbury” – czytamy w serwisie WP.pl. Jak poinformowano, powołując się na miejscową gazetę „Santa Mondega Times”, to Beth Lansbury, pasierbica denatki, jest odpowiedzialna za jej śmierć. Prawdopodobny przebieg zdarzeń tej tragicznej nocy prześledzić można na filmie zamieszczonym w serwisie. Nie, proszę państwa, to nie kronika policyjna 997 ani przedruk z „Detektywa”. Sprawa jest znacznie bardziej poważna. Jaki mógł być motyw? Jak donosi Anonim: „Powiedzieć, że Lansbury była skrajnie despotyczna, to z grubsza tak, jak oświadczyć, że Hitler czasami bywał niegrzeczny”. Nam udało się rozwikłać całą tajemnicę – pomysłodawca i prowodyr akcji kierował się tym, aby jak najwięcej czytelników przekonać do opublikowanej nakładem Świata Książki powieści „Oko księżyca”, która premierę miała 10 lutego. Według działu promocji tej oficyny, to „krwawa, błyskotliwa kontynuacja »Księgi bez tytułu«. Pełna czarnego humoru opowieść o masakrze, chaosie i szaleńcach”. Ci, którzy czytali pierwszą część, podkreślają, że książka jest tak naprawdę tylko wielką blagą, żartem, grą, intelektualną zabawą i nie można jej traktować serio. Do 1 lutego sprzedaż książki „Księga bez tytułu” przekroczyła 44 tys. egz. Pierwszy nakład „Oka księżyca” zaplanowano na 15 tys. egz. Osób zaangażowanych w kampanię promocyjną było wiele, włączając w to agencję reklamową Omnibit, która chwali się, że jej „mocną stroną jest kreacja!”. Firma realizowała projekty dla Wydawnictwa Naukowego PWN, TVN, PKP Intercity, PZU, firmy Velux. Jednak najbardziej spektakularną ofiarę złożyła jedna z pracownic …
Wyświetlono 25% materiału - 234 słów. Całość materiału zawiera 936 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się