Poniedziałek, 20 listopada 2006
Książki w telewizji
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru182
Mam pomysł na program telewizyjny. O książkach. Zwierzyłem się z niego znajomym, wzbudzając różne reakcje – od uśmiechu politowania do zachłyśnięcia się pierożkiem i po powrocie do formy zapytania: a jak spędzacie Sylwestra? Ale może – pomyślałem – źle trafiłem i warto przeprowadzić sondaż na nieco większej grupie badawczej. Znakomicie sprawdzą się w tej roli czytelnicy Biblioteki Analiz! Scenariusz jest prosty. W studio siedzi podzielona na dwie grupy publiczność, z której wyłaniani są …
Wyświetlono 25% materiału - 73 słów. Całość materiału zawiera 295 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki