Poniedziałek, 12 marca 2018
Państwo wiedzą, co to Snapchat? Z pewnością, jeśli mają państwo dzieci w wieku nastoletnim, a nawet studenckim – to podobno najzagorzalsi użytkownicy tej aplikacji. Znałem ją dotąd jedynie z nazwy, syn już stary koń, a ja fotek nie robię i nie rozsyłam. Chodzi bowiem o aplikację mobilną, umożliwiającą  pochwalenie się zrobionym zdjęciem lub filmem przez chwilę trwającą od 1 do 10 sekund – decyduje o tym nadawca; potem zdjęcie znika z urządzenia i serwera Snapchata. A już myśleliśmy, że cokolwiek do sieci wpadnie, zostanie w niej do końca świata i jeden dzień dłużej… Pomysł się spodobał – według szacunków eMarketer, amerykańskiego centrum badającego wpływ nowych technologii na  przedsiębiorczość, Snapchat ma blisko 180 mln użytkowników na całym świecie, którzy, poświęcając mu przeciętnie 30 minut dziennie, rozsyłają 3 miliardy „dzieł” każdego dnia. Jego popularność rośnie, na co wskazuje coraz większa liczba osób przechodzących do Snapchatu (i Instagramu, dodam) kosztem Facebooka. Gdy w 2017 roku Snapchat trafił na giełdę, akcje już po dwóch …
Wyświetlono 25% materiału - 160 słów. Całość materiału zawiera 641 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?