Czwartek, 24 kwietnia 2008
Readers Digest 2007
Przychody ze sprzedaży Readers Digest Polska w 2007 roku wyniosły 194,21 mln zł, z czego na sprzedaż książek przypadło 147,67 mln zł. Jest to wynik lepszy o 7,4 proc. w stosunku do osiagniętego w 2006 roku...
Wtorek, 18 marca 2008
Zmiany w zarządzie Merlin.pl
Anna Bogdańska, dyrektor działu sprzedaży Merlin.pl, została nowym prezesem firmy, zachowując jednocześnie dotychczasową funkcję...
Czwartek, 13 grudnia 2007
Prezenty zamówione przez Internet mogą nie dotrzeć przed Wigilią
Prezenty przez Internet najlepiej kupić jeszcze w tym tygodniu - zamówione po niedzieli mogą nie dotrzeć przed Gwiazdką – ostrzega „Polska Dziennik Zachodni”...
Poniedziałek, 23 lipca 2007
Roman Kluska o swojej księgarni wysyłkowej
„Gazeta Krakowska” opublikowała rozmowę z byłym prezesem sądeckiego „Optimusa” i byłym szefem księgarni wysyłkowej „Prodoks” - Romanem Kluską. „Prodoks to była działalność charytatywna, ta firma nigdy nie miała zarabiać na siebie. Schodziliśmy ze środków, aż zeszliśmy do zera” – mówi w wywiadzie...
Piątek, 29 czerwca 2007
Koncern wkracza na rynek usług pocztowych
Koncern medialny Axel Springer został większościowym udziałowcem w luksemburskim przedsiębiorstwie pocztowym PIN Group AG, poinformował serwis Press.pl. Zapowiadana liberalizacja rynku usług pocztowych w państwach Unii Europejskiej...
Czwartek, 28 czerwca 2007
In-Post otworzył nowe placówki
Rośnie konkurencja dla Poczty Polskiej. Prywatny operator pocztowy In-Post otworzył w czerwcu placówki w dziewięciu nowych miastach, m.in. w Żywcu, Terespolu i Lubinie. Do końca roku ma działać 1,2 tys. placówek firmy w 200 miastach.
środa, 20 czerwca 2007
O tym, że firmy kurierskie w Polsce nie nadążają za wzrostem popularności e-handlu wiemy nie tylko z gazet. Za sprawą firmy DPD Polska (dawniej Masterlink) ma się to zmienić.
środa, 20 czerwca 2007
Tylko 68 proc. przesyłek priorytetowych i 60 proc. ekonomicznych dociera na czas do adresata – wynika z kontroli Poczty Polskiej przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Czwartek, 14 czerwca 2007
Poczta Polska uwzględnia tylko co piątą reklamację
Tylko 68 proc. przesyłek priorytetowych i 60 proc. przesyłek ekonomicznych dociera na czas do adresata - wynika z kontroli Poczty Polskiej przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Jakość usług pocztowych w zakresie terminowości doręczania przesyłek jest niższa niż wymogi określone zarówno przez prawo polskie, jak i europejskie. Tymczasem polskie prawo pocztowe nie pozwala na żądanie odszkodowania z tytułu opóźnień w dostarczaniu zwykłych przesyłek. Reklamację może wnieść jedynie nadawca albo adresat przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego.
Poniedziałek, 11 czerwca 2007
Poczta Polska ma problemy z terminowym przekazywaniem przesyłek – wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Piątek, 8 czerwca 2007
Z myślą o wygodzie klienta
O tym, że firmy kurierskie w Polsce nie nadążają za wzrostem popularności e-handlu wiemy nie tylko z gazet, większość z nas miała nieszczęście przekonać się o tym na własnej skórze. Za sprawą firmy DPD Polska (dawniej Masterlink) ma się to zmienić. Nowa usługa DPD adresowana jest do e-sklepów i firm sprzedających przez call center. Ma ona dać ich klientom m.in. większy wpływ na termin odbioru paczki. Już podczas robienia zakupów w sieci będzie można w …
Wtorek, 15 maja 2007
Zmiana adresu
Firma Bauer-Weltbild Media Sp. z o.o., Sp.k. od 21 maja 2007 roku mieścić się będzie pod adresem: Bauer-Weltbild Media Sp. z o.o., Sp.k. ul. Hankiewicza 2 02-103 Warszawa NIP 113-22-71-618 Numery telefonów pozostają bez zmian.