BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 203
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Wtorek, 11 września 2007
Fundacja Nagrody Literackiej Nike ogłosiła nazwiska siedmiu finalistów tegorocznej, 11. edycji konkursu.
Wtorek, 11 września 2007
Po udanym pierwszym kwartale bieżącego roku, w kolejnym kwartale firmie Platon udało się utrzymać równie dobrą dynamikę wzrostu sprzedaży.
Wtorek, 11 września 2007
Za dwa miesiące, 7 listopada, rozpoczną się w Warszawie pierwsze Targi Książki Akademickiej i Naukowej Academia 2007. Ich organizatorem są Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Wtorek, 11 września 2007
Merlin.pl otworzył w Warszawie już trzeci tradycyjny sklep. Mieści się na Ursynowie, przy al. KEN 46.
Wtorek, 11 września 2007
Na początku przyszłego roku Agora przedstawi strategię rozwoju na najbliższe lata – zapowiedział jej nowy prezes, Marek Sowa.
Wtorek, 11 września 2007
Zapadł długo oczekiwany wyrok w sprawie autora książki „Amok”.
Wtorek, 11 września 2007
Dla większości konsumentów tradycyjne media mają największy wpływ na budowanie ich świadomości, informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na badanie firm Kantar Media Research i Pointlogic.
Wtorek, 11 września 2007
Człowiek-instytucja wśród organizatorów targów książki. Jak sam przyznał, jego staż pracy liczy 47 lat i jeden miesiąc. Zainicjował i zrealizował 22 edycje Targów Książki Edukacyjnej Edukacja XXI...
Wtorek, 11 września 2007
Polacy nie tylko polubili podróżować, ale coraz częściej planując wyjazdy sięgają po mapy, atlasy, plany miast czy przewodniki, wynika z najnowszych badań firmy MillardBrown SMG/KRC.
Wtorek, 11 września 2007
68 proc. badanych przez CBOS Polaków zadeklarowało, że czyta książki, jednak aż połowa z nich nie znalazła czasu, by przeczytać jakąkolwiek lekturę w lipcu.