BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 341
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Powstaje Grupa Wydawnicza Foksal
NFI Empik Media&Fashion konsoliduje spółki wydawnicze należące do Grupy Empik. Nowy podmiot będzie używał nazwy Grupa Wydawnicza Foksal.
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Kolejna inwestycja Znaku
Grupa wydawnicza Znak została większościowym udziałowcem w serwisie społecznościowym poświęconym książce Lubimyczytać.pl. Podmiot, w skład którego wchodzą m.in. wydawnictwo Znak, wydawnictwo Otwarte oraz platforma dystrybucji e-booków Woblink, nabyła udziały (90 proc.) w popularnym serwisie książkowym od funduszu inwestycyjnego SpeedUp.
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Rozmowa z Bartłomiejem Roszkowskim, członkiem zarządu firmy Netpress Digital
Jeszcze latem tego roku niektórzy z dystrybutorów e-booków nie akcentowali tak działań na rzecz zwiększania zainteresowania e-książkami wśród użytkowników czytników i tabletów. Jednak w ostatnich kilkunastu tygodniach konkurencja między wami wyraźnie się zaostrzyła… Obecnie segment, na którym działa platforma Nexto notuje skokowe wzrosty sprzedaży. Rejestrujemy zwiększone zainteresowanie ze strony tzw. zwykłych klientów, którzy coraz częściej nie rekrutują się już wyłącznie spośród fanów nowinek technologicznych, tylko zwykłych konsumentów kultury, aktywnych czytelników którzy zdecydowali się już na …
Poniedziałek, 12 listopada 2012
E-booki przyjazne dzieciom
Przy okazji ubiegłorocznej edycji Targów Książki w Krakowie firma Woblink zaprezentowała prototyp konceptu o nazwie Woblink Child, stanowiącego system do publikacji e-książek dla dzieci. System dedykowany przede wszystkim tabletom koncernu Apple, składał się z kilku komponentów, takich jak kreator publikacji, czy aplikacja wyposażona w kilka funkcji znacznie zwiększających przyjazność i dostępność książki dla dziecięcego eczytelnika i umożliwiających m.in. pełną personalizację książki.
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Rozmowa z Januszem Cymankiem – prezesem firmy Michael Huber Polska
Kto rządzi w polskiej poligrafii? Nie, to nie jest dobre pytanie. Co ja mam odpowiedzieć? Oczywiście można powiedzieć, że wiadomo, kto rządzi ze strony dostawców – rządzi Heidelberg, który dostarcza urządzenia do poligrafii. A to jest najważniejsze, to jest królowa i król w jednym! Heidelberg sprzedaje nie tylko maszyny, bo sprzedaje wszystko dla poligrafii. Czy to dobrze, czy źle – to jest inna sprawa. A zatem Heidelberg od tej strony, a od strony naszego rynku …
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Poniedziałek, 12 listopada 2012
Poniedziałek, 12 listopada 2012