BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 364
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Poniedziałek, 30 września 2013
Nowe narzędzie wspierające wydawców
Dystrybutor publikacji elektronicznych w codziennej pracy korzysta z nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań dostarczanych przez analizę biznesową, modelowanie biznesowe oraz data-mining. Firma zachęca również współpracujących z nią wydawców do stosowania efektywnych narzędzi analitycznych w zarządzaniu polityką handlową.
Poniedziałek, 30 września 2013
I nabór potrwa do końca listopada
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłosił programy na 2014 rok.
Poniedziałek, 30 września 2013
Jak korzystają z nich Polacy?
Latem tego roku instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC przeprowadził na zlecenie firmy Eniro Polska, właściciela Panoramy Firm, badanie którego celem było poznanie preferencji użytkowników smartfonów i tabletów. W badaniu wzięły udział 524 osoby w wieku 18-65 lat. Raport z badania przynosi także kilka ciekawych statystyk, opisujących rynek mobilny w Polsce. Z zaprezentowanych w nim danych IAB Polska wynika m.in., że liczba użytkowników smartfonów w naszym kraju wynosi 9,4 mln osób, a tabletów 3,1 mln.
Poniedziałek, 30 września 2013
Rozmowa z Włodzimierzem Albinem, prezesem Rady Polskiej Izby Książki
Przyznał pan niedawno, że jeszcze kilka lat temu był przeciwnikiem regulacji rynku zakładającej wprowadzenie sztywnych cen książek. Co wpłynęło na zmianę pańskiej optyki w tym zakresie? Przede wszystkim zmieniły się czasy. Na rynku walka cenowa dotyczy nowości wydawniczych. Można je kupić po śmiesznej cenie, z 25-proc., a często nawet znacznie wyższym rabatem od ceny sugerowanej przez wydawcę. Czy zna pan jakieś inne branże, które swoje najnowsze produkty od razu przeceniają o 25 proc., a produktów o …
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013
Poniedziałek, 30 września 2013