BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 388
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Wyniki badania e-czytelników
Na przełomie maja i czerwca odbyło się pierwsze ogólnopolskie „Czytnikoliczenie” – akcja skierowana do e-czytelników przeprowadzona przez Virtualo we współpracy z Burda Media oraz Allegro. W badaniu wzięło udział ponad 5500 osób.
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Ranking księgarń internetowych
Serwis Opineo.pl opublikował właśnie Ranking Księgarń Internetowych 2014. Wystawiając swoją opinią, konsumenci oceniali m.in. szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki i deklarowali, czy poleciliby ten sklep innym kupującym.
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Nowy panel dla wydawców
Pod koniec lipca w „Polityce” (nr 31/2014) ukazał się artykuł Justyny Sobolewskiej pod wiele mówiącym tytułem „Czytnik czyta czytelnika”. Nie bez kozery przywołuję ten właśnie tekst, traktujący o jakże drażliwym zagadnieniu zbierania danych dotyczących zachowań konsumentów (w tym wypadku czytelników książek). Zbiegł się on bowiem w czasie z udostępnieniem przez Legimi nowego panelu wydawcy, wpisującego się w światowe trendy biznesowe, opisywane przez autorkę.
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Rozmowa z Przemysławem Schmidtem, członkiem rady nadzorczej spółki Czerwona Torebkaszej
Jak wygląda obecne miejsce biznesowe sklepu Merlin.pl? W Grupie Handlowej Czerwona Torebka istnieją trzy niezależne, współdziałające ze sobą podmioty: Dyskont Czerwona Torebka, sieć sklepów Małpka Express i sklep internetowy Merlin.pl. Posiadają one odrębne zarządy, odrębne biura i siedziby, ale mają wspólną holdingową „czapkę” współpracując ze sobą. Merlin.pl, istniejący na rynku już od 15 lat, to również najstarsza spółka z rozbudowaną siecią fizycznej dystrybucji, opartej m.in. o sklepy sieci Małpka Express, których do końca roku ma powstać nawet …
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Czwartek, 21 sierpnia 2014
Czwartek, 21 sierpnia 2014