BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 391
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
PIK ostrzega i apeluje
Na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego powstała diagnoza zatytułowana „Otwarta Nauka w Polsce 2014”. Raport został zrealizowany przez Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego. „Proces produkcji i dystrybucji wiedzy naukowej podlega w ostatnim czasie istotnym przemianom, które zbiorczo określa się jako «otwieranie» nauki. Przemiany te zostały zapoczątkowane przez rozwój nowych technologii, ale na ich dynamikę wpływają również właściwości komunikacji naukowej i kwestie związane ze społecznym usytuowaniem badań naukowych oraz ich instytucjonalnym i …
Wtorek, 30 września 2014
Rozmowa z Beatą Gutowską, dyrektorem zarządzającym Publio
Jak Publio.pl jest usytuowane organizacyjnie w ramach koncernu Agora? Platforma działa w ramach pionu Projektów Specjalnych, w segmencie Film i Książka. Czy to znaczy, że jesteście porównywalni z innymi inwestycjami technologicznymi Agory, czy bardziej z tradycyjną działalnością tego pionu czyli projektami wydawniczymi? Trudno odpowiedzieć na tak postawione pytanie. Sam fakt, że Publio usytuowano w obszarze biznesu wydawniczego świadczy o bardzo merytorycznym podejściu do tego przedsięwzięcia. Zresztą znaczna część osób pracujących w Publio ma doświadczenie z …
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014
Wtorek, 30 września 2014