BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 407
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji. Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości 16-24 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (laureatem za 2016 rok zostało Wydawnictwo Świat Książki).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie realizowanej przez wydawcę lub firmy kolporterskie (Ruch, Garmond, Kolporter).
W Numerze
Poniedziałek, 11 maja 2015
Zmiany w firmie Edu-książka
Poniedziałek, 11 maja 2015
Amazon wspiera biblioteki
Poniedziałek, 11 maja 2015
Z Łopuszańskiej do Pruszkowa
Poniedziałek, 11 maja 2015
UOKiK skontrolował ceny podręczników
W sierpniu ubiegłego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił postępowanie wyjaśniające którego celem – jak czytamy w komunikacie Urzędu – było „ustalenie, czy zidentyfikowany wzrost cen podręczników, ćwiczeń i innych produktów do edukacji wczesnoszkolnej sprzedawanych przez wydawnictwa WSiP, Nowa Era oraz Grupa Edukacyjna (w tym wydawnictwa Juka 91), mógł być wynikiem naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów”. 
Poniedziałek, 11 maja 2015
Rozmowa z Mieczysławem Prószyńskim i Maciejem Makowskim z wydawnictwa Prószyński Media
Minęło 25 lat od założenia wydawnictwa. Czy ćwierć wieku temu miał pan jakąś wizję tego, jak ta firma będzie wyglądać 25 lat później? Mieczysław Prószyński: Nie miałem. Ale czy dzisiaj ma pan wizję tego jak może ona wyglądać za kolejnych 25 lat? MP: Przewidywanie przyszłości jest niezwykle trudne i tylko czasem się udaje, dlatego w zasadzie nie ma to sensu. Kiedy zakładaliśmy wydawnictwo, nikt nie mógł przewidzieć, że wkrótce pojawią się telefony komórkowe, a później cyfrowe książki. I że te …
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015