BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 407
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Poniedziałek, 11 maja 2015
Zmiany w firmie Edu-książka
Poniedziałek, 11 maja 2015
Amazon wspiera biblioteki
Poniedziałek, 11 maja 2015
Z Łopuszańskiej do Pruszkowa
Poniedziałek, 11 maja 2015
UOKiK skontrolował ceny podręczników
W sierpniu ubiegłego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił postępowanie wyjaśniające którego celem – jak czytamy w komunikacie Urzędu – było „ustalenie, czy zidentyfikowany wzrost cen podręczników, ćwiczeń i innych produktów do edukacji wczesnoszkolnej sprzedawanych przez wydawnictwa WSiP, Nowa Era oraz Grupa Edukacyjna (w tym wydawnictwa Juka 91), mógł być wynikiem naruszenia przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów”. 
Poniedziałek, 11 maja 2015
Rozmowa z Mieczysławem Prószyńskim i Maciejem Makowskim z wydawnictwa Prószyński Mediai
Minęło 25 lat od założenia wydawnictwa. Czy ćwierć wieku temu miał pan jakąś wizję tego, jak ta firma będzie wyglądać 25 lat później? Mieczysław Prószyński: Nie miałem. Ale czy dzisiaj ma pan wizję tego jak może ona wyglądać za kolejnych 25 lat? MP: Przewidywanie przyszłości jest niezwykle trudne i tylko czasem się udaje, dlatego w zasadzie nie ma to sensu. Kiedy zakładaliśmy wydawnictwo, nikt nie mógł przewidzieć, że wkrótce pojawią się telefony komórkowe, a później cyfrowe książki. I że te …
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015
Poniedziałek, 11 maja 2015