BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 411
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Inspiracja z Warszawy
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Reklama online zwiększa zasięg
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Rok 2014 na świecie
Tegoroczna edycja rankingu największych firm wydawniczych świata odzwierciedla rosnące skomplikowanie struktury tej branży. Po raz kolejny pierwsze miejsce w globalnym zestawieniu utrzymał koncern Pearson, jednak różnorodne czynniki, jak na przykład wahania kursów walut, rozwój publikacji cyfrowych i ofensywa koncernów wydawniczych z Chin, zmieniło wygląd światowej czołówki. To właśnie te zmiany wpłynęły, w stopniu największym, na wygląd dorocznego zestawienia opracowanego przez „Livres Hebdo” oraz „Publishers Weekly”. W jego najnowszej odsłonie do czołowej dziesiątki zameldowały się dwa chińskie …
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Rozmowa z Waldemarem i Piotrem Ruta z serwisu CzasCzytania.pl
CzasCzytania.pl to jedna z najmłodszych platform sprzedaży publikacji cyfrowych na polskim rynku. W porównaniu z mocno osadzoną na nim konkurencją bardzo późno dołącza do walki o cyfrowego klienta. Jakie przewagi konkurencyjne charakteryzują serwisu? Waldemar Ruta: Moim zdaniem rynek publikacji cyfrowych w Polsce wciąż jeszcze znajduje się w fazie początkowej. Ma niespełna 2-3 proc. udziału w całym rynku książki. Uważam, że mamy dużo do zrobienia w tym zakresie i nie zgadzam się, że bardzo późno dołączamy do grona …
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Poniedziałek, 6 lipca 2015
Poniedziałek, 6 lipca 2015