BIBLIOTEKA ANALIZ
nr 443
Dwutygodnik "Biblioteka Analiz" to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji.Istnieje na rynku od 2000 roku, ukazuje się w objętości ok. 20-40 str. W każdym numerze "Biblioteki Analiz" zamieszczane są informacje o wydarzeniach w branży, obszerne wywiady z jej czołowymi przedstawicielami, analizy poszczególnych sektorów rynku, szczegółowe prezentacje firm wydawniczych i dystrybucyjnych.Zainteresowaniem Czytelników cieszą się także działy "Prawnik radzi" oraz porady z zakresu marketingu, promocji itp., w których analizujemy największe i... najmniejsze sukcesy wydawnictw.Całości dopełnia błyskotliwy felieton Andrzeja Nowakowskiego. Redakcja wyróżnia wydawnictwa dyplomem WYDAWCY ROKU (tegorocznym laureatem został WSiP).  Dwutygodniowy cykl wydawniczy gwarantuje szybką reakcję na dynamiczne procesy zachodzące w branży wydawniczej. "Biblioteka Analiz" rozprowadzana jest wyłącznie w prenumeracie.
W Numerze
Wtorek, 13 września 2016
Czytanie hybrydowe i biblioteki
Według badań Pew Research Center 73 proc. Amerykanów przeczytało przez ostatni rok przynajmniej jedną książkę. Sondaż został przeprowadzony metodą wywiadów telefonicznych na próbie ponad 1,5 tys. dorosłych mieszkańców USA w okresie od 7 marca do 4 kwietnia bieżącego roku. 
Wtorek, 13 września 2016
Globalne koncerny wydawnicze 2015
Najnowsza edycja rankingu największych firm wydawniczych świata opracowana przez Rudigera Wischenbarta i opublikowana we francuskim magazynie "Livres Hebdo" oraz amerykańskim "Publishers Weekly" potwierdza coraz bardziej skomplikowaną strukturę tej branży. 
Wtorek, 13 września 2016
Rozmowa z Arturem Chęsym, prezesem zarządu Drukarni POZKAL Spółka z.o.o. Spółka komandytowa
Widzimy w tym roku wzmożoną ofensywę promocyjną drukarni Pozkal, co jest oczywiście związane z okrągłą rocznicą... Tak, jest to związane z naszym jubileuszem i chęcią podniesienia naszej identyfikacji wizualnej. Chcielibyśmy, aby to był czas, w którym podkreślamy 30 lat istnienia Pozkalu na rynku. Ale drukarnia ma dłuższą tradycję... Rzeczywiście, drukarnia, jaką przejęliśmy, a która funkcjonowała pod nazwą Drukarnia Kujawska, ma dużo, dużo dłuższą tradycję. Czujemy się w pewnym sensie jej spadkobiercami, jak też spadkobiercami szerzej rozumianej tradycji poligraficznej …
Wtorek, 13 września 2016
Wtorek, 13 września 2016
Wtorek, 13 września 2016
Wtorek, 13 września 2016
Wtorek, 13 września 2016
Wtorek, 13 września 2016
Wtorek, 13 września 2016