Poniedziałek, 11 lutego 2013
WydawcaStudio Emka
AutorLeszek Czarnecki
RecenzentPD
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2012
Liczba stron284


Autor jest jednym z najbardziej znanych (i skutecznych)
osób w polskim biznesie. „Financial Times” uznał go za
wschodzącą gwiazdę europejskiego biznesu, a „Wall
Street Journal” za jednego z najlepszych menedżerów
w Europie Środkowej. W książce opisuje swoją karierę
i analizuje dwadzieścia innych polskich historii biznesowych.
A przy tym robi to w sposób bardzo przystępny,
jakże daleki od „drewnianych” tekstów wielu
poradników obecnych na naszym rynku, często nieskładnie
przetłumaczonych z zagranicznego oryginału.

Wśród opisanych historii biznesowych warto zwrócić uwagę na
„najsłynniejsze polskie pączki”, czyli na rozwój słynnej firmy cukierniczej
Andrzeja Bliklego, który osiągnął również sukces w nauce, uzyskując
tytuł profesora w dziedzinie matematyki, zajmując się przez 30
lat informatyką teoretyczną. Bardzo ciekawa jest droga do sukcesu
Ireny Eris i Henryka Orfingera, właścicieli „najbardziej rozpoznawalnej
polskiej marki kosmetyków”, czyli Laboratorium Kosmetycznego
dr Irena Eris. I jeszcze jeden życiorys biznesowy – droga właściciela
grupy medialnej Grzegorza Hajdarowicza, o którym niedawno było
bardzo głośno – i pewnie jeszcze będzie. Dodajmy jeszcze, że książka
otrzymała pierwszą nagrodę w prestiżowym konkursie Economicus
towarzyszącym Targom Academia 2012 w Warszawie – w kategorii
„Najlepsza książka szerząca wiedzę ekonomiczną”.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ