środa, 22 marca 2017
WydawcaWolters Kluwer
AutorDavid Meerman Scott
TłumaczenieMarta Werbanowska
Recenzent(ł)
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2009
Liczba stron284


Świetna książka, która w klarowny sposób pokazuje ludziom biznesu
jak zarabiać pieniądze i jak promować firmę i produkty z wykorzystaniem
nowoczesnych technologii komunikacyjnych. Masowy
zasięg Internetu sprawia, że niewielkim nakładem finansowym
dotrzeć można do dużych grup odbiorców. Łatwo też personalizować
grupy docelowe, do których kierujemy przekaz czy kampanię
reklamową.

Oczywiście, wraz z rozwojem Sieci rosną koszty skutecznej
komunikacji, wciąż jednak są one zwykle niższe niż w przypadku
mediów tradycyjnych, łatwiej natomiast mierzyć ich skuteczność.
Po raz pierwszy mamy w biznesie możliwość otrzymania tak dokładnych
informacji zwrotnych na temat skutku działań z zakresu PR.
Autor książki pokazuje jak korzystać dla celów promocyjnych z blogosfery,
z komunikatorów, ze stron społecznościowych, z YouTube,
podkastów, stron typu Wiki itp. oraz jak monitorować skutki
podjętych działań.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ