środa, 22 marca 2017
WydawcaHelion
AutorPat Fallon, Fred Senn
TłumaczenieBartosz Sałbut
Recenzent(AP)
Miejsce publikacjiGliwice
Rok publikacji2007
Liczba stron280


Fallon i Senn są założycielami i prezesami agencji reklamowej
Fallon Worldwide, która przeprowadziła wiele kultowych kampanii reklamowych na rzecz marek znanych całemu światu, jak np.: Porsche, Starbucks, Nikon, Nestlé, Microsoft, NBC czy Wyspy
Bahama. Jak sami autorzy przyznają – „Dwudziesta
piąta rocznica istnienia firmy, którą staraliśmy się uczcić, opracowując tę książkę, to dla nas okazja do chwili refleksji. Mamy naprawdę dużo szczęścia, że możemy zajmować się naszą pracą i współpracować na co dzień z tak wspaniałymi ludźmi. To dla nas źródło wielkiej radości”. W tej książce opisują kulisy odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały
świadomość znanych nam marek. Omawiają takie zagadnienia jak: stosowanie dźwigni kreatywnej, tworzenie reklamy sterującej emocjami, odgadywanie myśli i emocji klientów, wybieranie odpowiednich środków przekazu, promowanie nowej marki, zapobieganie powszednieniu marki
i naprawianie wizerunku kulejącej marki. Większość materiałów wykorzystywanych
podczas prac nad książką pochodzi ze zgłoszeń agencji Fallon do EFFIE – dorocznych nagród za najbardziej efektywną reklamę przyznawanych przez New York American Marketing Association. Nad powstawaniem książki czuwał również zespół Harvard Business School Press. Zatem jeśli się uczyć, to tylko od najlepszych.

Świetnie napisana książka, będzie zajmującą lekturą nie tylko dla speców od reklamy. Dzięki niej dowiemy się także dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia
na billboard.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ