Pozyskanie i doskonalenie kompetencji w zakresie zachowań asertywnych w codziennych kontaktach z Klientami, współpracownikami wewnątrz organizacji.
Dla kogo:
- kadry zarządzającej,
- kadry kierowniczej,
- pracowników działu sprzedaży,
- pracowników działu marketingu,
- pracowników telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta,
- pracowników księgowości i windykacji.
Uczestnik zyskuje:
-
wiedzę i metody, doświadczenie i pewność w zakresie asertywnego postępowania, obsługi, kontaktów z Klientami zewnętrznymi jak i klientami wewnętrznymi, czyli współpracownikami w firmie,
-
wiedzę w jaki sposób, bez emocji, prowadzić trudne rozmowy biznesowe i codzienne kontakty we-wnątrz i na zewnątrz firmy.
Korzyści dla uczestnika/firmy:
-
poprawa komunikacji z otoczeniem,
-
radzenie sobie z emocjami,
-
poprawa relacji z Klientami,
-
poprawa relacji ze współpracownikami,
-
poprawa postrzegania nas przez otoczenie, a co za tym idzie satysfakcja i lepsze samopoczucie,
-
poprawa wizerunku firmy.
Program zajęć szkoleniowych:
Zajęcia w formie warsztatów prowadzone w miłej, twórczej atmosferze z wykorzystaniem wsparcia coachingowego doświadczonego trenera i coacha.
1. Wprowadzenie
2. Asertywność – czym jest dzisiaj
3. Struktura rozwoju umiejętności
4. Emocje i co dalej?
5. Typy zachowań
6. Postawa asertywna
7. Pięć praw asertywności
8. Komunikaty „JA”
9. Asertywna odmowa – ćwiczenia
10. Asertywność – czym jest naprawdę ? – podsumowanie
Sylwetka trenera:
Dariusz Ciesielski – coach, trener, konsultant
-
19 lat pracy menadżerskiej
-
4 lata pracy trenerskiej
-
4 lata pracy w roli coacha
Najważniejsze certyfikaty:
-
Trener IMPACT Selling®
-
CoachWise Essentials Program – International Coach Federation
-
Style Kierowania – Business Centre Club & Voss+Partner GmbH
-
Train the Trainer – trening kompetencji trenerskich Uniwersytet Warszawski
-
Train the Trainer 2 – zaawansowane techniki prowadzenia szkoleń z elementami coachingu gru-powego Uniwersytet Warszawski
Doświadczenie:
Zarządzanie:
praktyk zarządzania działami sprzedaży i zakupów w dużych organizacjach handlowych, dystrybucyj-nych i produkcyjnych. Na rynku wydawniczo-księgarskim pracował m.in. dla grupy PWN ( Azymut, Księgarnie PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN), Grupy Klett (Wydawnictwo LektorKlett)
Coaching:
dla pracowników wszystkich szczebli działów sprzedaży i działów zakupów w zakresie zarządzania, budowania i kierowania zespołami. Indywidualne lub grupowe sesje uwalniające nowe pomysły i rozwiązujące najtrudniejsze kwestie
Projekty doradcze i konsulting:
wsparcie menadżerów w procesie zmian, ekspert, konsultant wykorzystujący własne doświadczenia. Obiektywna, pozbawiona emocji analiza sytuacji i wskazanie (więcej niż jednej) możliwości zmian z wykorzystaniem wsparcia coachingowego dla osób zarządzających zmianą
Nauczanie:
Nauczyciel akademicki – Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
Sztuka wystąpień publicznych – wykłady, ćwiczenia, warsztaty
Warsztaty dziennikarskie – warsztaty
Media:
Prezenter radiowy/dziennikarz – Radio Eska we Wrocławiu, Radio dla Ciebie w Warszawie
Prezenter telewizyjny – TVP we Wrocławiu, ITV w Warszawie
Zgłoszenia przyjmujemy do 31 marca 2014 r.
Termin szkolenia: 9 kwietnia 2014 r., w godz. 9.30-17.00
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby: 399 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 349 zł od osoby.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. 22 828 36 31, tel./ faks 22 827 93 50
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia