Szkolenie dedykowane jest dla branży wydawniczej. Jego adresatami są właściciele wydawnictw, szefowie i pracownicy działów marketingu i PR, specjaliści ds. komunikacji oraz pracownicy niewielkich wydawnictw, którzy najczęściej realizują strategię promocyjną firmy bazując na niewielkich budżetach.
Program szkolenia:
1. Jak zachowuje się współczesny konsument?
- W jaki sposób ludzie podejmują decyzję o zakupie?
- Co wpływa na intencję zakupową?
2. Inbound marketing – daj się znaleźć swoim klientom
- Bądź obecny tam, gdzie są Twoi klienci.
3. Czym jest content marketing?
- Trzy filary content marketingu: search, social, web
- Content vs. content marketing
- Content vs. context marketing
- Narzędzia content marketingu
- Narzędzia dystrybucji treści
4. Paid, Owned i Earned Media a budżet marketingowy firmy
- W jakie treści warto inwestować?
- Social media w strategii content marketingowej
5. Content marketing a SEO
- SEO copywriting
- Słowa kluczowe w strategii contentowej
6. Strategia content marketingowa
- Elementy strategii contentowej
- Cele content marketingu
- Wskaźniki mierzenia sukcesu (KPI)
- Jak zbudować kalendarz redakcyjny
- Storytelling – jak opowiadać historie, które budują Twoją markę
7. Grupa docelowa i jej problemy.
- Jak zbudować dobrą personę?
- Persona w procesie zakupowym klienta
8. Dystrybucja treści i publicity w strategii contentowej
- Narzędzia dystrybucji treści
- Outreach i sztuka bycia znalezionym w Sieci
9. CASE’Y – polskie i zagraniczne przykłady zastosowania content marketingu
10. Warsztat z budowy strategii content marketingowej
Prowadząca:
Barbara Stawarz: właścicielka agencji Content King, specjalizującej się w projektowaniu kampanii content marketingowych. W latach 2011-2014 Publishing and Marketing Director InnovaWeb Polska, gdzie odpowiadała za rozwój stron internetowych wydawnictwa, działania marketingowe oraz sprzedaż powierzchni reklamowej. Wcześniej zajmowała się projektami internetowymi w holdingu mediowym Hubert Burda Media m.in. jako Country oraz Community Manager. Pracę w mediach zaczęła w dziale internetowym dziennika Rzeczpospolita. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prelegentka na konferencjach branżowych, szkoleniowiec i wykładowca akademicki na SWPS, SGH oraz AGH. Od listopada 2014 szefowa grupy roboczej Content Marketing działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 12 grudnia 2014 r., w godz. 9.30-17.00
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby: 600 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 550 zł od osoby.
Zgłoszenia przyjmujemy do 2 grudnia 2014 r.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl