Warszawa
Dla Kogo:
– kadry zarządzającej,
– kadry kierowniczej,
– pracowników działu sprzedaży,
– pracowników działu marketingu,
– pracowników telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta,
– pracowników księgowości i windykacji,
Uczestnik zyskuje:
–
wiedzę i umiejętności, doświadczenie i pewność w zakresie prowadzenia
negocjacji, rozmów biznesowych. Umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z
Klientami zewnętrznymi jak i klientami wewnętrznymi.
–
wiedzę jak radzić sobie z emocjami podczas trudnych rozmów biznesowych i
codziennych kontaktach wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Korzyści dla uczestnika/firmy:
– poprawa komunikacji z otoczeniem,
– zbudowanie tożsamości negocjatora,
– większa pewność w rozmowach z Klientami,
– nowa wiedza i pogłębienie dotychczasowej,
– poprawa relacji z Klientami,
– poprawa relacji ze współpracownikami,
– poprawa postrzegania nas przez otoczenie, a co za tym idzie satysfakcja i lepsze samopoczucie,
– poprawa wizerunku firmy.
Program zajęć szkoleniowych:
Zajęcia
w formie warsztatów prowadzone w miłej, partnerskiej i twórczej
atmosferze z wykorzystaniem wsparcia coachingowego doświadczonego
trenera i coacha.
1. Wprowadzenie
2. Negocjacje – czym są
3. Struktura rozwoju umiejętności
3. Postawa skutecznego negocjatora
4. Proces negocjacji
5. BATNA i ZOPA – odkrywamy tajemnice
6. Pięć złotych zasad negocjacji
7. Style zachowań, a Twój osobisty styl
8. Pułapki negocjacyjne
9. Negocjacje – czym są dla mnie teraz – podsumowanie
Sylwetka trenera:
Dariusz Ciesielski – coach, trener, konsultant
- 19 lat pracy menadżerskiej
- 5 lat pracy trenerskiej
- 5 lat pracy w roli coacha
Najważniejsze certyfikaty:
- Trener IMPACT Selling®
- CoachWise Essentials Program – certyfikat International Coach Federation
- CoachWise Coaching Equipped – Poziom ACC- w trakcie certyfikacji
- Style Kierowania – Business Centre Club & Voss+Partner GmbH
- Train the Trainer – trening kompetencji trenerskich Uniwersytet Warszawski
- Train the Trainer 2 – zaawansowane techniki prowadzenia szkoleń z elementami coachingu grupowego Uniwersytet Warszawski
Doświadczenie:
- Zarządzanie, negocjacje:
praktyk zarządzania działami sprzedaży i zakupów w dużych organizacjach handlowych,
dystrybucyjnych i produkcyjnych. Wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia
rozmów biznesowych. Na rynku wydawniczo-księgarskim pracował m.in. dla
grupy PWN ( Azymut, Księgarnie PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN), Grupy Klett
(Wydawnictwo LektorKlett)
- Coach, Trener:
dla
pracowników wszystkich szczebli działów sprzedaży i działów zakupów w
zakresie zarządzania, budowania i kierowania zespołami. Indywidualne
lub grupowe sesje uwalniające nowe pomysły i rozwiązujące najtrudniejsze
kwestie
- Projekty doradcze i konsulting:
wsparcie
menadżerów w procesie zmian, ekspert, konsultant wykorzystujący własne
doświadczenia. Obiektywna, pozbawiona emocji analiza sytuacji i
wskazanie (więcej niż jednej) możliwości zmian z wykorzystaniem wsparcia
coachingowego dla osób zarządzających zmianą
- Nauczyciel akademicki:
Nauczyciel akademicki – Uniwersytet Warszawski – studia podyplomowe – warsztaty z negocjacji
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
Sztuka wystąpień publicznych – wykłady, ćwiczenia, warsztaty
Warsztaty dziennikarskie – warsztaty
- Media:
Prezenter radiowy/dziennikarz – Radio Eska we Wrocławiu, Radio dla Ciebie w Warszawie
Prezenter telewizyjny – TVP we Wrocławiu, ITV w Warszawie
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 12 marca 2015 roku
Miejsce: Warszawa
Czas szkolenia: 9.30 – 17.00, w tym dwie przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa
Koszt
udziału jednej osoby: 550 zł + 23 proc. VAT. Cena obejmuje: udział w
szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat
uczestnictwa.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając, ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg, ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. (22) 828 36 31