Termin: 12 marca 2015 roku, godz. 9:30-17:00
Warszawa

Dla Kogo:
– kadry zarządzającej,
– kadry kierowniczej,
– pracowników działu sprzedaży,
– pracowników działu marketingu,
– pracowników telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta,
– pracowników księgowości i windykacji,

Uczestnik zyskuje:

wiedzę i umiejętności, doświadczenie i pewność w zakresie prowadzenia
negocjacji, rozmów biznesowych. Umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z
Klientami zewnętrznymi jak i klientami wewnętrznymi.
– 
wiedzę jak radzić sobie z emocjami podczas  trudnych rozmów biznesowych i
codziennych  kontaktach wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Korzyści dla uczestnika/firmy:
– poprawa komunikacji z otoczeniem,
– zbudowanie tożsamości negocjatora,
– większa pewność w rozmowach z Klientami,
– nowa wiedza i pogłębienie dotychczasowej,
– poprawa relacji z Klientami,
– poprawa relacji ze współpracownikami,
– poprawa postrzegania nas przez otoczenie, a co za tym idzie satysfakcja i lepsze samopoczucie,
– poprawa wizerunku firmy.

Program zajęć szkoleniowych:
Zajęcia
w formie warsztatów prowadzone w miłej, partnerskiej i  twórczej
atmosferze z wykorzystaniem wsparcia coachingowego doświadczonego
trenera i coacha.
1. Wprowadzenie
2. Negocjacje – czym są
3. Struktura rozwoju umiejętności
3. Postawa skutecznego negocjatora
4. Proces negocjacji
5. BATNA i ZOPA – odkrywamy tajemnice
6. Pięć złotych zasad negocjacji
7. Style zachowań, a Twój osobisty styl
8. Pułapki negocjacyjne
9.  Negocjacje – czym są dla mnie teraz – podsumowanie

Sylwetka trenera:

Dariusz Ciesielski – coach, trener, konsultant

  • 19 lat pracy menadżerskiej
  • 5 lat pracy trenerskiej
  • 5 lat pracy w roli coacha

Najważniejsze certyfikaty:

  • Trener IMPACT Selling®
  • CoachWise Essentials Program – certyfikat  International Coach Federation
  • CoachWise Coaching Equipped – Poziom ACC- w trakcie certyfikacji
  • Style Kierowania – Business Centre Club & Voss+Partner GmbH
  •  Train the Trainer – trening kompetencji trenerskich Uniwersytet Warszawski
  • Train the Trainer 2 – zaawansowane techniki prowadzenia szkoleń z elementami coachingu  grupowego Uniwersytet Warszawski

Doświadczenie:

  • Zarządzanie, negocjacje:

               praktyk zarządzania działami sprzedaży i zakupów w dużych organizacjach handlowych,
               dystrybucyjnych i produkcyjnych. Wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia 
               rozmów biznesowych. Na rynku wydawniczo-księgarskim pracował m.in. dla
               grupy PWN ( Azymut, Księgarnie PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN), Grupy Klett
               (Wydawnictwo LektorKlett) 

  • Coach, Trener:

dla
pracowników wszystkich szczebli działów sprzedaży i działów zakupów w
zakresie zarządzania, budowania i kierowania  zespołami. Indywidualne
lub grupowe sesje uwalniające nowe pomysły i rozwiązujące najtrudniejsze
kwestie

  • Projekty doradcze i konsulting:

wsparcie
menadżerów w procesie zmian, ekspert, konsultant wykorzystujący własne
doświadczenia. Obiektywna, pozbawiona emocji analiza sytuacji i
wskazanie (więcej niż jednej) możliwości zmian z wykorzystaniem wsparcia
coachingowego dla osób zarządzających zmianą

  • Nauczyciel akademicki:

Nauczyciel akademicki – Uniwersytet Warszawski – studia podyplomowe – warsztaty z negocjacji
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
Sztuka wystąpień publicznych – wykłady, ćwiczenia, warsztaty

Warsztaty dziennikarskie – warsztaty

  • Media:

Prezenter radiowy/dziennikarz  – Radio Eska we Wrocławiu, Radio dla Ciebie w Warszawie
Prezenter telewizyjny – TVP we Wrocławiu,  ITV w Warszawie
  

Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 12 marca 2015 roku
Miejsce: Warszawa
Czas szkolenia: 9.30 – 17.00, w tym dwie przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa
Koszt
udziału jednej osoby: 550 zł + 23 proc. VAT. Cena obejmuje: udział w
szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat
uczestnictwa.

Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając, ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl     
Ewa Tenderenda-Ożóg, ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. (22) 828 36 31