Biblioteka Analiz zaprasza do udziału w szkoleniu: “Przedstawiciel handlowy wydawnictwa – czy warto i kogo na to stać? (Wykorzystaj przewagę konkurencyjną w trudnych czasach)”.
Termin: 25 kwietnia, godz. 9:30-17:00
Miejsce: Warszawa, Centrum Konferencyjne Wilcza
Szkolenie skierowane jest do:
- wydawców, którzy nigdy nie mieli przedstawicieli handlowych, ponieważ uważali, że to nie jest im potrzebne, że jest za drogie i wiedzieli zbyt wiele przeszkód w ich zatrudnianiu,
- wydawców, którzy mają złe doświadczenia ze współpracy z przedstawicielami handlowymi – dowiedzą się, co było nie tak,
- wydawców, którzy mają przedstawicieli handlowych – potwierdzą swoje dobre doświadczenia, sami zauważą, co można poprawić i dowiedzą się jak to robią inni – może lepiej, oszczędniej
Plan szkolenia:
1. Przedstawiciel handlowy – rola i zadania
- prezentacja oferty w punktach sprzedaży
- dopilnowanie ekspozycji – merchandising
- sprzedaż w punkcie sprzedaży
- windykacja należności
2. Przedstawiciel handlowy – co może dać wydawcy
- informacja najważniejsza i najprawdziwsza – dane sprzedażowe
- najszybsze informacje o popularności tytułów
- dobra ekspozycja i stosunek partnerów handlowych do oferty Wydawcy
- łącznik z rynkiem – uszy i oczy Wydawcy
3. Przedstawiciel handlowy – to wcale nie musi być drogie
- liczba przedstawicieli handlowych
- formy współpracy
- narzędzia pracy przedstawicieli handlowych
4. Przedstawiciel handlowy dla każdego wydawcy
- własny
- wspólny
- usługi zewnętrznej firmy
5. Przedstawiciel handlowy – od czego zacząć?
6. Przedstawiciel handlowy – kto nim może zostać?
- pracownik wydawnictwa – przedstawicielem handlowym?
- właściciel wydawnictwa – przedstawicielem handlowym?
7. Przedstawiciel handlowy – szansą na przewagę konkurencyjną w trudnych czasach
8. Przedstawiciel handlowy – zadania, kontrola, wyniki – ZARZĄDZANIE
Prowadzący:
Dariusz Ciesielski – absolwent podyplomowych studiów Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Uzyskał certyfikat w zakresie Stylów Kierowania nadany przez Voss+Partner GmbH i Business Centre Club. Planował, budował, szkolił i zarządzał strukturami sprzedaży największych dystrybutorów i wydawców. Jako specjalista w zakresie dystrybucji na rynku wydawniczym brał udział w audycie WSiP na zlecenie Agory S.A.
Wykładowca na Podyplomowych Studiach Polityki Wydawniczej i Księgarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadził warsztaty z rozmów biznesowych (negocjacji). Doradca w zakresie budowy, optymalizacji struktur sprzedaży i marketingu Dystrybutorów i Wydawców. Wieloletni dyrektor handlowy, dyrektor sprzedaży, prokurent, członek zarządu w spółkach dystrybucyjnych i wydawniczych z Grupy PWN i koncernu Klett A.G.
Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia: 25 kwietnia
Miejsce: Warszawa
Czas szkolenia: 9.30 – 17.00, w tym dwie przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa
Koszt udziału jednej osoby: 550 zł + 23 proc. VAT. Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Kamila Bauman
kamila@rynek-ksiazki.pl
tel. (22) 827 93 50
Ewa Tenderenda-Ożóg
ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. (22) 828 36 31