Biblioteka Analiz zaprasza do udziału w szkoleniu: „Przedstawiciel handlowy wydawnictwa  – czy warto i kogo na to stać? (Wykorzystaj przewagę konkurencyjną w trudnych czasach)”.

 

Termin: 25 kwietnia, godz. 9:30-17:00
Miejsce: Warszawa, Centrum Konferencyjne Wilcza

Szkolenie skierowane jest do:

  • wydawców, którzy nigdy nie mieli przedstawicieli handlowych, ponieważ uważali, że to nie jest im potrzebne, że jest za drogie i wiedzieli zbyt wiele przeszkód w ich zatrudnianiu,
  • wydawców, którzy mają złe doświadczenia ze współpracy z przedstawicielami handlowymi – dowiedzą się, co było nie tak,
  • wydawców, którzy mają przedstawicieli handlowych – potwierdzą swoje dobre doświadczenia, sami zauważą, co można poprawić i dowiedzą się jak to robią inni – może  lepiej, oszczędniej

Plan szkolenia:

1. Przedstawiciel handlowy – rola i zadania

  • prezentacja oferty w punktach sprzedaży
  • dopilnowanie ekspozycji – merchandising
  • sprzedaż w punkcie sprzedaży
  • windykacja należności

2. Przedstawiciel handlowy –  co może dać wydawcy

  • informacja najważniejsza i najprawdziwsza – dane sprzedażowe
  • najszybsze informacje o popularności tytułów
  • dobra ekspozycja i stosunek partnerów handlowych do oferty Wydawcy
  • łącznik z rynkiem – uszy i oczy Wydawcy

3. Przedstawiciel handlowy – to wcale nie musi być drogie

  • liczba przedstawicieli handlowych
  • formy współpracy
  • narzędzia pracy przedstawicieli handlowych

4. Przedstawiciel handlowy dla każdego wydawcy

  • własny
  • wspólny
  • usługi zewnętrznej firmy

5. Przedstawiciel handlowy – od czego zacząć?
6. Przedstawiciel handlowy – kto nim może zostać?

  • pracownik wydawnictwa – przedstawicielem handlowym?
  • właściciel wydawnictwa – przedstawicielem handlowym?

7. Przedstawiciel handlowy – szansą na przewagę konkurencyjną w trudnych czasach
8. Przedstawiciel handlowy – zadania, kontrola, wyniki – ZARZĄDZANIE 

Prowadzący:
Dariusz Ciesielski – absolwent podyplomowych studiów Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Uzyskał certyfikat w zakresie Stylów Kierowania nadany przez Voss+Partner GmbH i Business Centre Club. Planował, budował, szkolił i zarządzał strukturami sprzedaży największych dystrybutorów i wydawców. Jako specjalista w zakresie dystrybucji na rynku wydawniczym brał udział w audycie WSiP na zlecenie Agory S.A.
Wykładowca na Podyplomowych Studiach Polityki Wydawniczej i Księgarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.  Prowadził warsztaty z rozmów biznesowych (negocjacji). Doradca w zakresie budowy, optymalizacji struktur sprzedaży i marketingu Dystrybutorów i Wydawców. Wieloletni dyrektor handlowy, dyrektor sprzedaży, prokurent, członek zarządu w spółkach dystrybucyjnych i wydawniczych z Grupy PWN i koncernu Klett A.G.  

Informacje organizacyjne:
Termin szkolenia
: 25 kwietnia
Miejsce: Warszawa
Czas szkolenia: 9.30 – 17.00, w tym dwie przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa
Koszt udziału jednej osoby: 550 zł + 23 proc. VAT. Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa.

Kontakt w sprawie szkoleń:

Kamila Bauman
kamila@rynek-ksiazki.pl
tel. (22) 827 93 50      

Ewa Tenderenda-Ożóg
ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. (22) 828 36 31