MiejsceWarszawa
Termin13 czerwca 2018 r.
Cena550 zł netto

Współczesna promocja wydawnicza jest wyzwaniem dla każdej osoby planującej aktywność komunikacyjną. Wybór potencjalnych kanałów komunikacji jest niezwykle bogaty, a ich selekcja dość utrudniona ze względu na wzajemne uzupełnianie się. Wiele z nich daje szanse na dotarcie do właściwej grupy docelowej, ale również niosą ze sobą zagrożenia wynikające z niewłaściwego dobrania komunikatów.

  •  Jak pogodzić trendy marketingowe i dostosować je do naszych potrzeb?
  • Czy strategia content marketingowa to tylko wymysł?
  • Jak wykorzystać tkwiący potencjał i unikać błędów w komunikacji?
  • Które współczesne kanały warto wykorzystać?
  • Jakie działania praktyczne niosą ze sobą największe zaangażowanie?
  • Czy najważniejszy jest tylko zasięg?
  • Influencerzy – tajna broń promocyjna czy tylko czasowy trend?
  • Pokolenia X, Y, Z – jak dobierać odpowiednie aktywności?

Na te i inne pytania odpowiemy w czasie praktycznego szkolenia z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych i przygotowania działań content marketingowych. Szkolenie prowadzone będzie w formie praktycznych warsztatów. Na szkolenie zapraszamy osoby początkujące – szkolenie obejmować  będzie zagadnienia na poziomie podstawowym.

Adresaci szkolenia: osoby zajmujące się działaniami komunikacyjnymi i promocyjnymi w wydawnictwie oraz  specjaliści z zakresu działań w social media i blogosferze.

Program szkolenia:

BLOK 1 (2h)
Content Marketing (CM) #musthave

– czym jest content marketing?
– content a content marketing
– content marketing w promocji publikacji i działalności wydawnictwa
– strategia i narzędzia content marketingu
– złote rady tworzenia idealnych treści
– dystrybucja treści w nowoczesnych kanałach

BLOK 2 (1h)
Social Media (SM)  #mustdo w komunikacji online

– czym są media społecznościowe?
– rodzaje social mediów
– najbardziej popularne portale na świecie i w Polsce

 BLOK 3 (2,5h)
Facebook.com

– demografia odbiorców
– planowanie skutecznych treści
– formy kreowania komunikacji – posty, karuzele zdjęć, pokazy slajdów, canva
– promowanie treści – zasady podstawowe
– statystki – interpretowanie najważniejszych danych
– trendy komunikacji

 Instagram.com
– demografia odbiorców
– kreowania angażujących treści
– Instastories – skuteczne znikające treści
– promowanie treści
– statystki – interpretowanie najważniejszych danych
– trendy komunikacji

Influencerzy (potęga bloga i vloga)
– kim są liderzy opinii i do kogo docierają?
– przygotowanie działań
– czy liczą się tylko zasięgi?
– jak wybrać najlepszych?
– czego należy unikać?

 BLOK 4 (2h) – warsztat z wykorzystaniem komputerów
Kampanie reklamowe w Social Mediach. Platforma Facebook Biznes Manager.

– zakładanie konta reklamowego i rozliczenie w menadżer reklam
– dobieranie grup docelowych i targetowanie wg. platform
– rodzaje form promocji
– korzystanie z platformreklamowych: facebook.com, Instagram, Messenger, Audience Network
– interpretacja danych statystycznych i podsumowanie kampanii


Szkolenie poprowadzi Rafał Wasilczyk,
absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Zarządzanie i Marketing w Ochronie Zdrowia) oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat praktyk specjalizujący się w zakresie budowy i realizacji strategii social media, marketingu eventowego i PR oraz retail marketingu. W swojej karierze zawodowej związany z firmami działającymi na rynku detalicznym: Empik, Kakadu, Matras Księgarnie. Freelancer i koordynator projektów marketingowych w firmach detalicznych, farmaceutycznych, agencjach reklamowych oraz w wydawnictwach. Obecnie na stałe związany z Grupą PWN jako specjalista ds. marketingu w PZWL Wydawnictwo Lekarskie.

Formularz zgłoszeniowy: formularz_Social_Media_13_06_18

Informacje organizacyjne:

 Termin szkolenia:  13 czerwca 2018 r.,  w godz. 9.00-16.30
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby: 500 zł  + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z ramienia jednej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 450 zł  + VAT od osoby.

Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy do 30 maja

Kontakt w sprawie szkoleń:

Ewa Zając:  ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl

tel. 22 828 36 31
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia