środa, 15 lipca 2020
Kolejna odsłona kampanii Instytutu Książki

Media Group i Bringmore Advertising wygrały przetarg ogłoszony przez Instytut Książki na realizację kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych. Koszt kampanii wyniesie 2,62 mln zł.

Ma to być kontynuacja kampanii „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej w latach 2017-2019 roku. Kampania, podobnie jak w poprzednich latach, skierowana będzie do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci (rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy itp.). Ma promować czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.
Wybrane w przetargu agencje będą odpowiadać za przygotowanie koncepcji, stworzenie i publikację materiałów objętych kampanią. Zajmą się produkcją materiałów audiowizualnych (spoty, virale, relacje z eventów itp.), przygotowanie key visuali (plakaty, grafiki, memy), płatną promocją na Facebooku i działaniami reklamowymi w internecie (m.in. reklama natywna, player TVN i/lub VOD TV/pre roll) oraz reklamą radiową i telewizyjną (stworzenie spotów, zakup czasu antenowego), outdoorową (stworzenie i druk materiałów, wynajęcie nośników), event marketingiem i działaniami z zakresu PR.
Podaj dalej
Autor: ET