Czwartek, 22 września 2022

Spotify w Stanach Zjednoczonych udostępnia od dziś usługę słuchania audiobooków. W ofercie znalazło się ponad 300 tys. tytułów. Książki audio są prezentowane bez reklam i sprzedawane w plikach, bez abonamentu, przynajmniej na początek.

Planowana jest ekspansja na rynki międzynarodowe. Projekt zakłada przetestowanie oferty audiobooków w Stanach Zjednoczonych, zanim pojawi się w innych regionach. Również reklamy w trakcie słuchania mogą być częścią przyszłych eksperymentów.

Jak podkreślono, każdy tytuł jest kupowany przez użytkownika w aplikacji.

“Audiobooki pojawią się z ikoną kłódki na przycisku odtwarzania, sygnalizując, że muszą zostać zakupione, aby ich słuchać. Użytkownicy, którzy odkryją audiobooki w aplikacji Spotify, będą mogli je kupić na stronie internetowej, na której będą mogli sfinalizować zakup. Po powrocie do Spotify książka zostanie automatycznie zapisana w ich bibliotece i będzie dostępna do słuchania w dowolnym momencie” – informuje Spotify.

 

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Publishing Perspectives