Poniedziałek, 29 maja 2000
Zapewnienie najlepszych, a co najmniej dobrych warunkŰw pracy dziennikarzy było głŰwnym zadaniem Biura Prasowego. ZespŰł prasowy nie był duřy i składał siÍ z Haliny Godeckiej, dyrektor Biura Prasowego, Marii Czarnockiej, grona studentŰw dziennikarstwa i niřej podpisanego. Jak wielokrotnie podkreúlano, tegoroczne MTK spotkały siÍ ze znacznie wiÍkszym oddüwiÍkiem w mediach niř poprzednio - zarŰwno w prasie, telewizji, ale przede wszystkim w radio. Liczba akredytowanych dziennikarzy przekroczyła tysiąc osŰb, obszerna juř teczka z wycinkami stale roúnie, bo jeszcze ukazują siÍ teksty związane z targami, studio radiowe na targach pracowało dla wszystkich programŰw Polskiego Radia S.A., targi były widoczne w telewizji, w tym we wszystkich głŰwnych wydaniach "Wiadomoúci". Aktywne były teř agencje informacyjne, prywatne rozgłoúnie radiowe, media lokalne. Przed targami Biuro Prasowe zorganizowało dwie konferencje. NastÍpnie opublikowało szeúĘ KomunikatŰw Prasowych i dwa obszerne zestawy materiałŰw informacyjnych nadesłanych przez wydawcŰw. W nawyk weszły codzienne poranne spotkania rzecznika prasowego z dziennikarzami, …
Wyświetlono 25% materiału - 146 słów. Całość materiału zawiera 585 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.