Czwartek, 28 maja 2015
Książkowe przeceny w marketach
5255 promocji w gazetkach reklamowych sieci handlowych zanotowały w książki w 2014 roku - wynika z analiz instytutu badawczego ABR SESTA. Oznacza to wzrost aktywności reklamowej dotyczącej tej kategorii produktowej o 14,9 proc. w stosunku do 2013 roku. Takie informacje przynosi artykuł „30 proc. rabatu - cenowa bitwa na książki w supermarketach” Piotra Miączyńskiego i Leszka Kostrzewskiego (Wyborcza.biz). Według ich ustaleń, najbardziej promowaną w …
Wyświetlono 25% materiału - 64 słów. Całość materiału zawiera 256 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.