Czwartek, 14 października 2021
Seria książek OSDW Azymut podbija rynek

Do kampanii dystrybutora OSDW Azymut promującej książki z dużą czcionką dołączyła 90-letnia instagramerka. Profil @zycie_zaczyna_sie_po_90 obserwuje w sieci już ponad 80.000 użytkowników. Współpraca z instagramerami i influencerami to część akcji #DobrzeSięCzyta towarzyszącej serii książek Wielkie Litery.

Wielkie Litery to jedyna na polskim rynku inicjatywa skupiająca wydawców publikujących książki z dużą czcionką. Pozycje z serii przystosowane są do potrzeb osób słabowidzących oraz seniorów. Inicjatywa dystrybutora książek OSDW Azymut skupia już kilkunastu wydawców, takich jak Edipresse, SQN, Czwarta Strona, Filia, HarperCollins, Mando i Replika. W specjalnym wydaniu z dużą czcionką jest już dostępnych ponad 190 tytułów.

Książki z serii Wielkie Litery zaprojektowane są specjalnie dla osób słabowidzących (z wadami wzroku) oraz wszystkich tych, którzy podczas lektury doświadczają dyskomfortu ze względu na zmęczenie oczu czy niesprzyjające światło.

Wielkie Litery to nie tylko seria książek. Inicjatywie towarzyszy kampania #DobrzeSięCzyta, a od 2019 roku wspólnie z Instytutem Tyflologicznym Polskiego Związku Niewidomych Azymut organizuje internetowy cykl szkoleniowy dla bibliotek poświęcony aktywizacji osób słabowidzących i niewidomych.

Wszystkie książki z dużą czcionką są dostępne w Księgarni internetowej PWN:

Więcej o serii Wielkie Litery:

www.wielkielitery.pl

www.facebook.com/wielkielitery.azymut

www.instagram.com/wielkie.litery

Autor: OSDW Azymut
escort bayan trabzon escort bayan yalova escort bayan edirne escort bayan manisa bursa görükle escort