Allegro jest najsilniejszą marką w Polsce – wynika z badania YouGov BrandIndex. Na kolejnych miejscach znalazło się wielu przedstawicieli branży spożywczej i handlu.
Brano pod uwagę takie wskaźniki jak: ogólna opinia, jakość, wartość, satysfakcja, rekomendacja i reputacja.
Firma wyróżniła też marki, które w ciągu ostatniego zyskały najbardziej pod względem siły marki. Należą do nich: Action, Uniqa, Rossmann (jako aplikacja zakupowe/ecommerce), Sinsay, Glovo, Dino, Żabka Cafe, Nike, Dealz i Tedi
“Na liście YouGov Best Brands znajdują się marki, które od lat konsekwentnie pracują nad swoim wizerunkiem i relacją z konsumentami. Zdobycie tak silnej pozycji to ogromne osiągnięcie, szczególnie nas zatem cieszy, że wśród TOP 10 znajdują się polskie marki. Krajobraz jednak cały czas się zmienia, a kolejni gracze inwestują w rozwój, co znajduje odzwierciedlenie w rankingu Top Improvers” – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry.