DHL eCommerce Polska oraz Allegro, najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce, ogłaszają strategiczne rozszerzenie współpracy, integrując automaty paczkowe DHL BOX 24/7, punkty odbioru paczek DHL POP i kuriera DHL z programem partnerskim Allegro Delivery.
Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci punktów i automatów DHL.
„Wprowadzenie naszych automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to dla nas ważny krok i przykład działań, które odpowiadają na dynamicznie rosnące potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szerokim wyborem produktów, ale także łatwym dostępem do różnorodnych, dogodnych opcji dostawy, co znacząco wpływa na poprawę doświadczenia zakupowego. Tego typu rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesem dostawy oraz większą elastyczność, co jest obecnie jednym z najważniejszych czynników wpływających na satysfakcję nadawców i odbiorców. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy” – komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce Polska.
Allegro Delivery, program wprowadzony przez Allegro, umożliwia klientom wybór dogodnej formy dostawy: do automatów paczkowych, punktów odbioru lub doręczeń bezpośrednio na adres. W jego ramach Allegro przejmuje odpowiedzialność za paczkę na każdym etapie jej drogi – od nadania po reklamację czy zwrot.
„Zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie rozwijamy program Allegro Delivery, aby zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. Dołączenie DHL eCommerce, którego usługi są wysoko oceniane przez naszych klientów, w rezultacie sprawia, że w ramach Allegro Delivery zaoferujemy 27 000 wygodnych punktów odbioru w całej Polsce. Dzięki tej współpracy klienci zyskują jeszcze szerszy dostęp do szybkich i bezpiecznych opcji dostawy, a Allegro zapewni im wsparcie na każdym etapie – od zakupu po odbiór przesyłki. Jednocześnie spoglądamy w przyszłość, badając nowe potrzeby zarówno klientów, jak i sprzedających, aby rozwijać nasze usługi, zapraszać do współpracy kolejnych partnerów i oferować rozwiązania jeszcze lepiej dopasowane do zmieniających się oczekiwań” – mówi Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer Allegro.
„Naszym priorytetem jest dostarczanie usług, które nie tylko spełniają, ale wyprzedzają oczekiwania naszych klientów. Dysponując jedną z najbardziej rozbudowanych sieci punktów nadań i odbioru, obejmującą ponad 20 000 lokalizacji, jesteśmy w stanie zapewnić szybkie, wygodne i efektywne rozwiązania logistyczne, które znacząco usprawniają proces realizacji zamówień. Dzięki ciągłemu inwestowaniu w nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, w takich obszarach jak automaty paczkowe czy centra sortowania, wspieramy rozwój e-commerce w Polsce, jednocześnie dbając o komfort i satysfakcję naszych klientów” – dodaje Anna Krauze dyrektor ds. Strategicznego Rozwoju eCommerce w DHL eCommerce Polska.
Jak wynika z najnowszego raportu DHL Online Shopper Trends Report, Polska jest jedynym krajem, w którym więcej kupujących (64 proc.) wybiera automat paczkowy niż dostawy do drzwi. Przewiduje się, że przy rocznej stopie wzrostu na poziomie 9,63 proc., polski rynek e-commerce osiągnie do 2029 r.