Wtorek, 10 grudnia 2002
Amazon ma coraz lepsze wyniki Amazon.com - największa internetowa księgarnia świata - ma coraz lepsze wyniki finansowe przy utrzymaniu sprzedaży na poziomie wyższym niż w roku 2001. Strata operacyjna za pierwsze trzy kwartały tego roku wyniosła ok. 180 mln USD, podczas gdy rok wcześniej - ponad 550 mln USD. W czwartym kwartale spodziewane są zyski. Amazon wciąż jest potwornie zadłużony - na ponad 2 mld USD. Akcje spółki jednak ponownie rosną, gdyż program restrukturyzacji (likwidacja części magazynów, redukcja zatrudnienia o 15 proc.) przynosi dobre efekty. W trzecim kwartale br. strata wyniosła 35 mln USD, podczas gdy rok wcześniej - 170 mln USD. W tym samym okresie sprzedaż wzrosła o 1/3 - do poziomu ponad 850 mln USD. Prognozy na IV kwartał przewidują wzrost sprzedaży o ok. 25 proc. Obroty na koniec grudnia, a więc po okresie świątecznym, powinny za ostatni kwartał wynieść aż …
Wyświetlono 25% materiału - 143 słów. Całość materiału zawiera 573 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się