Poniedziałek, 4 maja 2020
Ranking branży handlu detalicznego
Na koniec kwietnia WPP i Kantar podały wyniku rankingu 75 najcenniejszych marek w branży retail. Najcenniejszą marką na świecie okazał się Amazon. Należąca do Jeffa Bezosa marka wyceniana została na 415,9 mld dolarów, co jest o 32 proc. lepszym wynikiem niż w roku ubiegłym.

Podium uzupełniają chińska Alibaba (właściciel m.in. platformy e-commerce Aliexpress), której wartość wyceniono na 152,5 mld dolarów (+16 proc. rdr.) oraz amerykański McDonald’s, wart 129,3 mld dolarów. W pierwszej dziesiątce znalazły się także trzy marki luksusowe – Louis Vuitton (miejsce 5., 51,8 mld dol.), Chanel (miejsce 9., 36,1 mld dol.) oraz zamykający tę część rankingu Hermès (33 mld dol.).

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Wirtualnemedia.pl