Piątek, 24 lutego 2017
Ranking 2017
Świat ze smartfonem w ręku i potrzeba szybkiego dostępu do informacji to codzienność wielu osób z "pokolenia kciuka". Podstawowym źródłem informacji, codziennej lektury, kontaktu ze znajomymi, uczestnictwa w e-kulturze są media społecznościowe. Jak zatem biblioteki promują swoje działania w mediach społecznościowych? Która biblioteka jest najaktywniejsza i najpopularniejsza? Lustro Biblioteki, branżowy serwis bibliotekarski, publikuje "Ranking bibliotek w social mediach". Autorką raportu jest Barbara Maria Morawiec. Biblioteki za pomocą mediów społecznościowych tworzą swoje profile-wizytówki. Przede wszystkim wykorzystują te narzędzia do promocji swojej oferty, usług i działalności bibliotecznej. Profil biblioteki jest także miejscem: wymiany doświadczeń, dzielenia się różnymi multimediami oraz kontaktu z użytkownikiem i źródłem pozyskiwania potencjalnych nowych czytelników. Tak najogólniej można ująć biblioteczny social media marketing. Celem badania było wskazanie profili bibliotek publicznych w mediach społecznościowych mierzone liczbą osób obserwujących polubień w trzech serwisach społecznościowych: Facebook, Twitter oraz Instagram. W wyniku …
Wyświetlono 25% materiału - 138 słów. Całość materiału zawiera 553 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.