Udostępniono BiznesiKultura.pl – nowy sklep internetowy Merlin Group. Jest skierowany do klientów biznesowych i segmentu B2B, oferuje ponad 300 tys. produktów.
W serwisie BiznesiKultura.pl dostępne są m.in. książki, podręczniki, zabawki i gry planszowe. Asortyment jest sukcesywnie poszerzany. „Platforma Biznes i Kultura przygotowana została z myślą o klientach biznesowych, właścicielach firm (MŚP), korporacjach czy podmiotach, które mogą wykorzystać produkty z naszej oferty na poczet swoich projektów dla klientów” – mówi Anna Opala, prezes Merlin Group.
Na BiznesiKultura.pl zamówienia mogą być dokonywane przykładowo na potrzeby wewnętrzne lub zewnętrzne w formie działań wspierających projekty sprzedażowe, marketingowe, HR, PR czy powstających startupów, dla których mogą być tworzone indywidualne sklepy internetowe z dostępem do szerokiej gamy produktów. Merlin Group podkreśla, że przy większych zamówieniach ceny są dużo niższe niż przy zakupie pojedynczych produktów. Takie stawki mają obowiązywać przez cały czas. Dla zamówień o wartości ponad 500 zł brutto wysyłka jest darmowa.
Ponadto do końca br. można robić zakupy bez minimalnego limitu sztuk, zaplanowano też dodatkowe obniżki cen na wybrane kategorie produktów. Merlin Group ze wzrostem wpływów i straty Do Merlin Group należy też kilka innych sklepów internetowych: Merlin.pl, Topmall.ua, CPD.pl, Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl.
W pierwszej połowie br. firma w ujęciu skonsolidowanym zanotowała 29,35 mln zł przychodów sprzedażowych i 10,3 mln zł straty netto, wobec 19,54 mln zł przychodów i 8,69 mln zł straty rok wcześniej.