Piątek, 26 czerwca 2020
Kategoria "religia" ze wzrostem 94 proc.
- W Audiotece bardzo dynamicznie rośnie nam zarówno słuchalność treści w części freemium, jak i treści za paywallem, kupowanych czy to w subskrypcji czy pojedynczo. Jesteśmy w stanie płacić za wygodę dostępu do treści i - a może przede wszystkim - za jakościowe treści. Tytuły, po które najchętniej sięgają nasi użytkownicy są dopracowanymi, oryginalnymi produkcjami, za którymi stoją wybitni artyści. To głównie one przyciągają słuchaczy. Niewykluczone, że czasy, gdy Polacy ściągali z pirackich stron internetowych audiobooki się kończą. Jesteśmy bowiem coraz bardziej wymagającymi odbiorcami rozrywki i kultury online - mówi Marcin Beme, założyciel i prezes firmy …
Wyświetlono 25% materiału - 96 słów. Całość materiału zawiera 387 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się