Wtorek, 11 października 2022
Nowa kampania Browaru Tenczynek

Formy graficzne inspirowane etykietami piwa z cytatami Czechowicza, Nietzschego, Wildea, Hölderina oraz filmowa podróż nad brzegiem Wisły z poezją Leśmiana w interpretacji Janusza Palikota i raperów – to nowa kampania Browaru Tenczynek promująca Piwo Palikota.

– Piwo Palikota zaczęło się od słowa. I chcę by zaistniało w świadomości wielu ludzi właśnie dzięki słowom. Analiza wyszukiwań w Google’u ujawniła bardzo duże zainteresowanie frazą „piwo Palikota”. Tak powstała idea produktu. Dla wielu piwo to po prostu piwo. Dla mnie to zaproszenie do podróży przez doznania. Pomysł na piwo zarówno w sensie smakowym, jaki i marketingowym, to mój osobisty wybór. Łączę intrygujące smakowo piwo typu Wheat IPA z moim zamiłowaniem do filozofii, sztuki i literatury. To propozycja na niekonwencjonalną formę popularyzowania poetów, filozofów i mistrzów sztuki – mówi Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina S.A i Browaru Tenczynek.

Jak tłumaczy: – Etykiety piwa Palikota zawierają cytaty wybranych przeze mnie autorów, których nazwiska nie zawsze są znane szerokiej publiczności. Chcę to zmienić. Każda butelka piwa Palikota staje się nośnikiem kultury i sztuki. Liczę na to, że moje propozycje cytatów skłonią ludzi czytających kontretykietę na butelce do sięgnięcia głębiej, dalej, więcej. Bo warto.

 

 

Za projekt etykiet Piwa Palikota odpowiada Mamastudio.

Digitalowa kampania promocyjna Piwa Palikota wspierana jest przez grafiki z cytatami z książki Janusza Palikota “Nic Nic. Ontologia na marginesach Leśmiana” oraz cykl krótkich filmów wideo na profilach social mediowych Browaru Tenczynek oraz Janusza Palikota.

Podaj dalej
Autor: ET