Wtorek, 3 lutego 2009
Nagroda im. Dariusza Fikusa
W tym roku odbędzie się XII edycja Nagrody im. Dariusza Fikusa, której organizatorem jest redakcja „Rzeczpospolitej” oraz jej wydawca – spółka Presspublica. Celem Nagrody jest uhonorowanie osoby, która w 2008 roku odniosła sukces w mediach na polu dziennikarskim lub menedżerskim zachowując jednocześnie wysokie standardy moralne i profesjonalizm. Laureat otrzyma tytuł Człowieka mediów 2008. Do nagrody mogą być zgłaszani dziennikarze, wydawcy i właściciele mediów. Wnioski z opisem dokonań kandydata mogą składać redakcje, stowarzyszenia twórcze i zawodowe oraz osoby prywatne. Należy je przesyłać do 17 lutego na adres redakcji „rzeczpospolitej”, Dział marketingu, ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa – z dopiskiem „Nagroda im. Dariusza …
Wyświetlono 25% materiału - 101 słów. Całość materiału zawiera 405 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się