Piątek, 4 września 2020
Anna Dereszowska czyta nowe wersje bajek

Sieć McDonald’s Polska rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje znane dzieciom bajki z tzw. nowym morałem. Razem z aktorką Anną Dereszowską uczy w nich odpowiedzialnych postaw podczas pandemii COVID-19.

Znane postacie z bajek podejmują ważne, aktualne tematy i pomagają wyrabiać dobre nawyki, jak mycie rąk, maseczki, dystans społeczny itp.

W ramach kampanii McDonald’s usłyszymy „Bajkę o Kopciuszku, która nie poszła na bal”, „Czerwony Kapturek i wilk, który nie trzymał dystansu” oraz „Królewnę Śnieżkę i umyte jabłko”.

Premiera pierwszego odcinka odbyła się 2 września, publikacja kolejnych dwóch historii została zaplanowana w kolejnych tygodniach września.

Kampania prowadzona jest na platformach YouTube, VOD oraz Player. Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB.

 

 

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Wirtualnemedia