Czwartek, 5 grudnia 2019
Doceniono kampanie marki

Michał Szolc, dyrektor zarządzający Storytel Polska, odebrał cztery nagrody podczas gali Kreatura 2019, a Jakub Barzak został nagrodzony dwiema statuetkami podczas gali Dyrektor Marketingu Roku 2019.

Nagrody 23. edycji konkursu Kreatura 2019 zostały wręczone podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada 2019 roku w Warszawie. W konkursie niezależnej kreacji w reklamie – Kreatura 2019 – Storytel Polska został wyróżniony aż trzykrotnie w kategorii content marketing. Złotą statuetką kapituła nagrodziła serial audio Storytel Original „Autor Bestsellerów” jako najlepszy branded content, a „Atak na K2” zwyciężył w kategorii podcast branded content. Jury dostrzegło również kampanię realizowaną we współpracy z Borysem Szycem i „Jedyny w swoim rodzaju Sherlock Holmes” otrzymał Wyróżnienie w kategorii projekty celebryckie.

Storytel Polska otrzymał również Nagrodę Specjalną „za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów i audiobooków”.

Równolegle do gali Kreatura 2019, w Jachrance wręczono nagrody w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska odebrał aż dwie statuetki, w tym za najlepszy zespół marketingu. Kapituła nagrodziła go również tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2019 w kategorii Master of Digital Marketing.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizuje Mediarun.com. Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw.

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: nowymarketing.pl