środa, 16 września 2020
Nowość wydawnictwa Studio Emka już w sprzedaży

Bestseller New York Timesa „Dobry Zysk” Charlesa Kocha w polskim przekładzie!

Charles Koch, trzynasty najbogatszy Amerykanin na liście Forbes (2019) , założyciel Koch Industries, Inc., zatrudniający 130 tysięcy osób, w 70 krajach na świecie opowiada o źródłach swojego sukcesu.

Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, “Market-Based Management” (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców.

Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie daje Koch Industries ogromny dynamizm. Powinni na to zwrócić uwagę ci menedżerowie i właściciele firm, którzy mają skłonność do autorytarnego stylu kierowania.
LESZEK BALCEROWICZ
Forum Obywatelskiego Rozwoju

Poza wolnością i wolnym rynkiem do stworzenia dobrze prosperującej firmy potrzebna jest wspólnota wartości takich jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. Na nich budujemy reputację naszej firmy każdego dnia.

Gorąco zachęcam do lektury fascynującej historii powstania Koch Industries, a tym samym do zapoznania się z filozofią i zarazem praktyką zarządzania, która zapewniła sukces jednej z największych prywatnych firm na świecie.
ARKADIUSZ MUŚ
Press Glass SA

„Pokój i wzajemne korzyści, te najistotniejsze  wyznaczniki społeczeństwa obywatelskiego są niezbędne również do sukcesu na poziomie jednostkowym – waszym i moim. W połączeniu z „kierowaniem się ogólnymi zasadami”, tak podziwianym przez Friedricha Hayeka, ekonomistę uhonorowanego Nagrodą Nobla, pojęcia te odzwierciedlają cel, jakim jest dla mnie w biznesie ramowy system zarządzania: każdy dobrze wie, co ma robić, i jest do tego zmotywowany – bez wyraźnych wytycznych czy nadmiernie szczegółowych reguł.” – pisze Charles Koch we wstępie do książki.

 

W tej książce Charles Koch, czerpiąc z prawdziwych, wiele mówiących i wcześniej nieupowszechnianych opowieści z sześciu dekad jego obecności w biznesie, przeprowadza czytelnika przez pięć wymiarów MBM, aby wskazać, jak korzystać z ramowego systemu zarządzania firmą, by wygenerować więcej dobrego zysku, niezależnie od rodzaju i skali działalności, branży czy organizacji.

Lektura obowiązkowa dla liderów, przedsiębiorców, studentów i dla każdego, komu zależy na obywatelskim, sprawiedliwym i dostatnim społeczeństwie.

Książka wydana w Stanach Zjednoczonych w 2015 roku, ma swoją polską premierę 10 września. Wydawcą „Dobrego Zysku” jest Wydawnictwo Studio Emka, a partnerami wydania Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju oraz Arkadiusz Muś właściciel firmy Press Glass S.A.

Charles G. Koch jest przewodniczącym zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. od 1967 roku. Słynie z tego, że pod jego przywództwem rodzinne przedsiębiorstwo stało się drugą pod względem wielkości amerykańską firmą pozostającą w prywatnych rękach – obecnie jej wartość wycenia się na 100 miliardów dolarów – w 2019 roku dało to Charlesowi Kochowi, według „Forbesa”, trzynaste miejsce na liście najbogatszych Amerykanów.

Koch Industries, Inc., grupa kapitałowa z siedzibą w Wichicie, w stanie Kansas, zaczęła swą działalność w 1940 roku jako firma Wood River Oil and Refining Co. Obecnie grupa Koch zatrudnia w około 70 krajach na świecie ponad 130 tysięcy osób, z czego 65 tysięcy w Stanach Zjednoczonych. Od stycznia 2009 roku zdobyła ponad 1300 nagród za bezpieczeństwo, działania na rzecz środowiska, służbę społeczeństwu, innowacje i obsługę klienta.

Autor: Charles G. Koch

Tytuł: Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie

Premiera: 10.09.2020 r.

Ilość stron: 360

Oprawa: twarda z obwolutą

Format: 150×227 mm

ISBN: 978-83-66142-44-2

Cena: 54.90 PLN

Podaj dalej
Autor: Studio Emka