Poniedziałek, 22 stycznia 2001
Jacek Santorski - KIEDYŚ WYDAWAŁO MI SIĘ, ŻE W BRANŻY WYDAWNICZEJ LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM ERUDYCJA, ZAANGAŻOWANIE, ZAUFANIE DO INNYCH. POPEŁNIŁEM BŁĄD, NIE DOCENIAJĄC ZNACZENIA SPECYFICZNEGO KNOW-HOW - POWIEDZIAŁ JACEK SANTORSKI PODCZAS SPOTKANIA ZE SŁUCHACZAMI STUDIUM ZARZĄDZANIA WYDAWNICTWEM NA UNIWERSYTECIE WARSZAWSKIM. - Uważam, że najlepszą rzeczą, jaką zrobiłem dla mojej firmy było wycofanie się z zarządzania nią. Teraz jestem biernym wspólnikiem, zaś drugi wspólnik zaczął działać bardziej samodzielnie i aktywnie. Rzadko zdarza się, by wizjoner i założyciel firmy nadawał się do zarządzania tym podmiotem. Widziałem przypadki gdy ludzie potracili miliony dolarów, nie uświadomiwszy sobie tego, że trzeba zatrudnić fachowców do zarządzania spółką. Jacek Santorski jest z wykształcenia psychologiem specjalizującym się w psychologii pracy i psychoterapii. Jest również autorem książek z dziedziny psychologii. W 1990 roku założył wydawnictwo. Postanowił profesjonalnie wypromować wydawane przez siebie pozycje - uznał, że najważniejsze są działania ogólne zmierzające do uświadomienia klientowi lub wzbudzenia w nim zapotrzebowania na popularną literaturę psychologiczną. Takie wzmaganie zapotrzebowania na określony produkt nazywane jest w psychologii biznesu terminem "seeding", czyli "sianie". Temu celowi służyć miały takie działania, jak udzielanie wywiadów poczytnym pismom, np. "Twojemu Stylowi" czy prowadzenie programu telewizyjnego ("Noc i stres"). Udało mu się wytworzyć zapotrzebowanie na książkę psychologiczną, ale, jak sam dziś stwierdza, popełnił błąd - uznał bowiem, że wystarczy tylko ogólna promocja, nie trzeba zaś promować poszczególnych tytułów. W ten sposób Santorski stworzył korzystne warunki rozwoju dla konkurencyjnych edytorów, zaś jego własna firma nie wykorzystała w pełni sprzyjającej koniunktury. …
Wyświetlono 25% materiału - 240 słów. Całość materiału zawiera 961 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się
escort bayan trabzon escort bayan yalova escort bayan edirne escort bayan manisa bursa görükle escort