Piątek, 9 października 2009
Najlepszy dla wydawców akademickich
Drugiego dnia Targów Książki Akademickiej i Naukowej Academia 2009 w Warszawie, czyli w czwartek 8 października, dyskutowano o druku cyfrowym. W spotkaniu panelowym, którego moderatorem był Ryszard Burek, dyrektor Wydawnictw Uniwersytetu Warszawskiego i główny organizator Targów Academia, uczestniczyli szefowie dwóch dużych drukarni cyfrowych – Jarosław Pilich z firmy Elpil z Siedlec oraz Janusz Kozakoszczak z drukarni Sowa w Warszawie, a także dyrektor Stanisław Pieczara z firmy Xerox, dostawcy urządzeń dla druku cyfrowego, i Andrzej Chrzanowski, prezes Wydawnictw Akademickich i Profesjonalnych. W trakcie dyskusji stwierdzono, że druk cyfrowy, z uwagi na jego …
Wyświetlono 25% materiału - 91 słów. Całość materiału zawiera 367 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się