Czwartek, 16 maja 2024

W pierwszym kwartale 2024 roku E-kiosk wypracował przychody na poziomie 3,27 mln zł, natomiast wskaźnik EBITDA wyniósł 823 tys. zł. W analogicznym okresie 2023 roku było to odpowiednio 3,19 mln zł oraz 820 tys. zł. W pierwszym kwartale 2024 rentowność EBITDA wyniosła 25 proc.

Jak wskazano w komunikacie spółki, w pierwszym kwartale rozpoczęto realizację nowej strategii marketingowej „ukierunkowanej na maksymalne zagospodarowanie potencjału powstałego w wyniku rozwoju dotychczasowych linii przychodowych poprzez inwestycje technologiczne, a także uruchomieniu nowych produktów związanych z rozbudową oferty dla przedsiębiorców. Celem e-Kiosk jest maksymalna synergia wszystkich działań e-commerce, ukierunkowana na kompleksową obsługę klienta i skuteczny cross-selling”.

Ponadto spółka zaktualizowała strategię sprzedaży nowych produktów dla przedsiębiorców, w tym usług zaufania, w związku z nową datą wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).

W pierwszym kwartale dokonano istotnych aktualizacji aplikacji Nexto oraz eKiosk, wzbogacając oba rozwiązania o nowe funkcjonalności.

Ponadto e-Kiosk w omawianym okresie podpisał kontrakty z Krajową Administracją Skarbową, Grupą PGE, Grupą PKP, Bankiem Gospodarstwa Krajowego, Narodowym Bankiem Polskim, Kancelarią Sejmu, Ministerstwem Obrony Narodowej, Ministerstwem Finansów, Centralnym Portem Komunikacyjnym i Instytutem Pamięci Narodowej.

 

 

Podaj dalej
Autor: W